Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 jeg fikk akkurat vite at en venninne av meg har blitt garantert bhg plass i den bhg vi har stått på vente liste på siden i fjor!! og da jeg ringte bhg for å høre om mulighetene våre får jeg til svar at det er fult!!! venninnen min søkte nå i mars... ARG!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Da har vel hun en prioriteringskode som du ikke har, da. Kjedelig, men sånn fungerer systemet. Nå er vel ikke hovedopptaket unnagjort enda, og i fjor er ikke veldig lenge siden, så med litt is i magen, så kan det hende at dette ordner seg for dere også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 vet ikke hva kode det skulle vært... hun er gift, barnet er enebarn og frisk og rask... håper at det ordner seg for oss også..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hvis det er en privat barnehage så kan det hende hun har ringt og hørt om de har en plass til barnet hennes. Det var det jeg gjorde. Mulig jeg kom før noen som stod i kø til akkurat denne barnehagen, det vet jeg ikke. Fikk plass midt i året Det er mulig selv om de er med i søkeprosessen til kommunen.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 det er en kommunal bhg.. som jeg har vært mye i kontakt med... men for all del, det kan jo hende at vi får plass også, men bare ble frustrert når jeg fikk vite det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå