Gå til innhold

Positiv el-test på tredje dagen... Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er tredje dagen med positiv el-test! Burde ikke el komme snart? Mannen sliter med rygg og hodepine i dag så kan ikke forvente meg noe der nei hehe... men vi hadde sex i går da og dagen før det, holder dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder helt sikket. Ha sex i morgen igjen. Lykke til

Skrevet

Hei Snohvit86!

Jeg har fjerde dagen med positiv el-test!! Funderer på det samme som deg, når kommer den??? Og har hatt sinnsyke el-smerter i går og i dag...Det er vel kanskje et tegn på at det snart er over?

Vi hadde ikke sex i går, men håper på en runde i dag og i morgen! Har ihvertfall hørt at det lønner seg å ta en runde den dagen testen er negativ også!

Så får mannen slappe av noen dager etter det:-)

Skrevet

jeg kjøpte meg en pakke med 7 eggløsningstester fra billigtester, og de var postitive i 7 dager etterhverandre!! :S

Veit jo ikke hvor mange dager før jeg begynte å teste eller etter jeg var ferdig med alle testene de ville slått ut positivt. Men test streken min var iallefall sterkere enn kontrollstreken ALLE dagene. Hadde EL sist søndag (temper) Og testene mine var positive 5 dager FØR og 2 dager ETTER? Syns det var merkelig. Lurt på om det er noe feil med testene eller med hormonene mine..:S

Skrevet

det er de billigtestene jeg også har brukt! Testa negativt senere på dagen på dag 3 heldigvis så nå håper jeg virkelig det har klaffet:o))))) er såååå spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...