Fullrulle86 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Dette er tredje dagen med positiv el-test! Burde ikke el komme snart? Mannen sliter med rygg og hodepine i dag så kan ikke forvente meg noe der nei hehe... men vi hadde sex i går da og dagen før det, holder dette?
hildri Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det holder helt sikket. Ha sex i morgen igjen. Lykke til
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hei Snohvit86! Jeg har fjerde dagen med positiv el-test!! Funderer på det samme som deg, når kommer den??? Og har hatt sinnsyke el-smerter i går og i dag...Det er vel kanskje et tegn på at det snart er over? Vi hadde ikke sex i går, men håper på en runde i dag og i morgen! Har ihvertfall hørt at det lønner seg å ta en runde den dagen testen er negativ også! Så får mannen slappe av noen dager etter det:-)
Meg og alle gutta Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 jeg kjøpte meg en pakke med 7 eggløsningstester fra billigtester, og de var postitive i 7 dager etterhverandre!! :S Veit jo ikke hvor mange dager før jeg begynte å teste eller etter jeg var ferdig med alle testene de ville slått ut positivt. Men test streken min var iallefall sterkere enn kontrollstreken ALLE dagene. Hadde EL sist søndag (temper) Og testene mine var positive 5 dager FØR og 2 dager ETTER? Syns det var merkelig. Lurt på om det er noe feil med testene eller med hormonene mine..:S
Fullrulle86 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 det er de billigtestene jeg også har brukt! Testa negativt senere på dagen på dag 3 heldigvis så nå håper jeg virkelig det har klaffet:o))))) er såååå spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå