Gå til innhold

Hvilke bokklubber er best for barn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvilken jeg syntes er BEST...

men kan si at jeg ble "terrorisert" fra go'boken...Får derfor en følelse av at de er desperate...og det er jo sjeldent et godt tegn da....

Skrevet

(med terrorisert mener jeg forestn at de har ringt meg IHVERTFALL 20 ganger, samt sendt meg mange mange reklamefolderer osv osv..)

de har visst ingen grense for hvor mange "nei" de må høre før de gir seg...

men vet flere som til slutt har sagt ja bare for å få dem til å slutte å ringe...

Skrevet

Min jente var med i go´boken fra nyfødt til hun var halvannet-to år og vi var veldig fornøyde med bøker og produkter derfra. Det var alltid noe spennede og utviklende. Nå er hun blitt fire år og ser enda i noen av bøkene derfra, spesielt slike som vi satte inn egne familiebilder i. Så vi har gode og positive erfaringer med go´boken. Kjenner ikke til at de "terroriserer" for å få kunder.

Etterhvert er barnas egen bokklubb tatt i bruk hos oss, samt abc-123 bøkene som er en serie (husker ikke fra hvilken klubb). Disse er mye brukt i heimen fra 2-4 år.

Skrevet

Jeg er vel litt skeptisk til boklubber, og synes ikke der er så mye å spare. Barnas boklubb har jeg god erfaringe med, Go boken klager mange jeg kjenner på. Jeg har ikke vokst opp i Norge og fikk aldri muligheten til sidemål, og jeg har forelsket meg fullstendig i Blåmann. Det er nynorske barnebøker av høy kvalitet, og ikke minst Bø og Bæ bøkene jeg synes er fantastiske.

Skrevet

Bokklubber er noe ordentlig tullball.. Blir bare til at man glemmer å avbestille og så får man en masse bøker som du egentlig ikke vil ha! Også må du være medlem i ett år ofte!

Er ikke spes billig heller.. Nei, bestiller heller bøker på bokkilden eller handler i bokhandel.. :o)

Gjest 5 andre
Skrevet

Har prøvd litt forskjellig. Meldte gutten inn i go'boken fra han var født. Har fått supre bøker der. Han har satt pris på de aller fleste av de bøkene - Bra tilpasset barnets alder. Da jenta kom, ville jeg at hun skulle få et eget medlemsskap i en annen bokklubb (trenger jo ikke to sett). Meldte henne inn i Disneys babyklubb - synes den var elendig... Veldig få av bøkene var tilpasset hennes alder. Bøkene som vi mottok var skrevet for langt eldre barn, de fleste hadde tynne ark så hun ikke kunne bla selv, og ikke egnet for babyer. En ordbok med bilder hadde helt urelevante ord som den fokuserte på, som oppvaskkost og sil i stedet for ting en ettåring faktisk ser rundt seg til vanlig... Har medt henne inn i bokklubbens barn nå. Sliter litt med at det ikke er tilpasset helt i alder, men det er en del bra også. Der får man jo også klassiske barnebøker som barna vil sette pris på senere.

Jeg er allikevel ikke i tvil. Til en baby og mindre barn ville jeg valgt go'boken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...