Gå til innhold

Hvor lenge hcg utslag på EL test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv el test i går, to tydelig like streker, som indikerer el i løpet av neste 24-48(?) timer. Stemmer ikke det. Men i dag va teststreken litt svakere enn i går, betyr det at el har vært? Tar d lang tid fra el til blendahvit teststrek??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel hoppe til køys umiddelbart, vil tro du har EL akkurat nå!

Tester du med billigstrimler? Jeg har prøvd det tidligere, men den er aldri blendahvit ( sånn som graviditetstestene :-(

Opplevde at testestreken ble sterkere og sterkere for hver dag, og så svakere og svakere igjen. Dette gjorde at jeg følte jeg ikke kunne vite akkurat når jeg hadde EL ved hjelp av de strimlene, så nå skal jeg bruke Clearblue Digital EL-test, den avgjør jo når streken er sterk nok, så jeg trenger ikke "tyde" det.

Jeg tenker meg at vi skal ha sex dagen etter positiv EL-test, det er vel mest sansynlig at EL er da. ( Og er den dagen etter det, lever jo svømmerne til det).

Mannen min har dårlig kvalitet, så vi må "spare" i flere dager, og trefef på EL...

Skrevet

Jeg har testet med stav, bestilt fra billigtester, men husker ikke hvilket merke. Men ser at det sikkert er bedre å bruke cb digitale, så slipper man misforståelser. Jeg har hatt så uregelmessig syklus at jeg tenkte det va greit å prøve å finne ut når el er, men tenker og at da er det jo sikker el omtrent nå. Så da er det bare å hive seg rundt. He he. Takk for hjelpen i alle fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...