Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Er snart 5 uker på vei, men puppene mine kjennes ikke vonde ut. Jeg har aldri hatt det slik i de andre svangerskapene. Noen her med liknende erfaring? Har en vond følelse at ting ikke er som det skal. Men jeg blør ikke da... Men er det kanskje et tegn at det kan gå galt nå? Huff, kjenner jeg blir mer og mer lei meg her. Håper på et svar fra dere som har opplevd det samme. Og utfallet, både på godt og vondt...
Endelig! :-) Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei! Ta et dypt pust og senk skuldrene...Puppene kan være ømme til og fra gjennom hele svangerskapet...alt er en utvikling kroppen tar i sitt eget tempo..litt nå og litt da
Leona77 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Mine er ømme ett par dager også kjenner jeg plutselig ikke noe en dag eller to, går litt opp og ned det der Forrige svangerskap hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hei du I mitt første svangerskap hadde jeg ikke ømme pupper i en eneste dag av de 9 mnd jeg gikk gravid. Denne gangen var de KNALLømme i uke 3 og 4, så roet det seg langsomt og gradvis ned til ingenting. Jeg også ble redd og spurte om det her inne, men som du ser så er det helt normalt. Jeg kan noenganger om kveldene merke at de er litt ømme, men det er liiite altså. Så ikke alle får ømme pupper, og det varierer også fra svangerskap til svangerskap. Alt er nok i skjønneste orden skal du se
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Takk til dere alle som har svart! Jeg gikk til legen idag, og satt der i 4(!) timer for å se om de kunne hjelpe meg å se om det var noe galt. Tok en vanlig gynokologisk undersøkelse, blodprøve og urinprøve. Eneste svaret de kunne gi meg var at ja, jeg er gravid(visste jo det!), og at jeg hadde blærekatarr(hadde en anelse om det). Det var alt svaret jeg fikk, så sitter her like nervøs... De skulle sende inn HCG-prøven til mandag, og får mest sannsynlig svar innen neste uke en gang. Utrolig beroliggende...Not! Så sitter her med null symptomer, dritnervøs, og møkk lei leger og venterom. Huff, dette er vel eneste symtom jeg har, veeeldig lett for å bli irritert! Glad jeg ikke blør ihvertfall, men sitter liksom og venter på det skal begynne. Men godt og se at det er flere som merker lite til puppevondten, fælt og si det men... Kanskje det er normalt da... Huff, jaja, får bare prøve å tenke på noe annet, og ta det med ro i helga! Får vel bo her på BIM så lenge ) Takk igjen alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå