Gå til innhold

da takker jeg for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

da takker ejg for meg denne gangen.ungen slutta å vokse og hjerte slutta å slå når jeg var 14+5 skulle egentlig vært 16 uker idag,på mandag blir det starta vanlig fødsel for min del ,håper jeg snart kjem inn hit igjen.lykke til videre alle sammen med de voksende magene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist å høre.. lykke til videre og med neste graviditet ;)

Skrevet

Så tråkigt! Uff..

Hoppas du kommer dej fort, och det inte dröjer till du är här inne nästa gång.

Lycka till!

Skrevet

Heia..det var trist å høre, lykke til.Du er nok snart på 1 tri igjen.Unnskyld at jeg spør , men er det ikke gansge uvanlig at hjerte slutter å slå etter uke 12?Har det skjedd deg før?

Skrevet

hei lykketallet 3

jo det er ganske uvanlig,men det kan være en kromosomfeil men de vet ikke.alt var fint i uke 12,men noen mener at det kan ha noe å si at livmora ikke var komt helt over skambeinet for 1 uke siden.det kan være en grunn.gleder meg ikke til å føde vanlig.lykke til videre du også

Skrevet

hei.takk for svar:)er 3 gangen min, er 12+6 men er gansge nervøs for at nettopp hjertet kanskje slutter å slå.Har mistet 2 ganger tidligere, men ikke så sent som du.Har vert på 2 ul. så alt var normalt da.

Ønsker deg jaffall masse lykke til, stå på!!

Skrevet

lykketallet 3

dette var egenlig mitt 4 svangerskap,og alt var normalt i uke 12 med meg også,men livmora mi var ikke komt seg helt over skambeinet og det kan være en grunn til det eller kromosomfeil for den del.men vi skal prøve igjen når jeg har fått noen uker for meg selv igjen.lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...