Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, fredag 6. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager. Skjer nok ikke noe her heller enda. Jeg tenker for mye på det hele tiden tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 *høygravid*
Skrevet

Maks 24 dager igjen :)

Lov å håpe hun vil ut før ja!

Skrevet

40 dager igjen!!Så nå regnes vel jeg som høygravid!

Skrevet

0 dager igjen!

Termin i dag og ingen tegn til noe action! håper det skjer noe i løpet av helgen! =)

Skrevet

50 dager igjen!!!! 4 uker igjen til jeg gåt ut i permisjon - prøver ikke å stresse.

Skrevet

-5. Venter og venter........

Skrevet

22 dager igjen.. og sååå utrolig lei allerede.. så kan bli noen lange uker... =(

Skrevet

40 dager igjen til planlagt keisersnittt, 47 dager til termin..

Skrevet

Maks 10 dager igjen :) Dersom noe ikke har skjedd innen tirsdag, så var det snakk om å få fortgang i det :)

Skrevet

22 dager..... Lenge igjen kjenner jeg....

Skrevet

40 dager igjen nå og er visst plutselig høygravid... Har følt meg det lenge allerede, hehe.

Skrevet

20 dager og fortsatt seteleie....

Skrevet

70 dager her. Syns d går litt fort nå. Har ikke gjort en millimeter forberedelse enda.

Skrevet

Har menstermin idag, og ul termin om 10 dager... :)

Deilig å snart være ferdig...litt skummelt dette med fødselen, er første gang for meg.

Skrevet

14 dager igjen, og han kan godt komme før her også ja. Har begynt å samle så mye vann i kroppen og det er ganske ubehagelig! Ellers skal jeg vel ikke klage på så mye ;-)

Skrevet

15 dager igjen..... Men har vært hos legen nå... hun trodde det kom til å skje før den 21 :) Håper hun har rett!!

Skrevet

62, høres forferdelig mye ut, men lider allerede av "panikkangst" - har så mye som skulle vært gjort, og en form som ikke greier ting i det tempoet jeg skulle ønske.

Skrevet

10 daga at til termin 16 mars.. håper det skjer noe snart:):)

Skrevet

39 dager igjenn

Skrevet

5 dager,,,,, ingen tegn til noe nå ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...