Gå til innhold

Hører bare til her i tre uker til!


Anbefalte innlegg

Skrevet

så må gjøre det meste ut av det! Hehe, det er et stort skritt å hoppe inn i 26-30 gruppen.

 

Er det forresten noen som har lest boken til Karin Naphaug, Sov godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tiden går fort hehe :P

 

Nei har ikke lest den, er den bra?

Skrevet

Vet ikke:) Derfor jeg lurte. Har ikke egentlig tid til å lese bøker som ikke er pensum så tenkte å få litt innspill før jeg kjøpte den. Og selvsagt som et påskudd for å skrive på denne debatten mens jeg kan:)

Skrevet

Hei Jeg blir også 26 om 3 uker. Men husk We`re still young:)

 

Har ei lita på 4.mnd og en gutt på 2 år. Har ikke lest den boka, hvor i landet holder du til? Trondheim jeg:)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er i Stavanger. Og jeg har bare en gutt på 8 mnd, du kom i alle fall i gang litt før meg:) Jeg har bursdag 29, bare 12 dager til...

 

Jeg føler 26 er en milepæl. En terskel av enrome dimensjoner. Jeg har ikke noe i mot å eldes, det er stort sett positivt. Men det er bare 4 år til 30... Jeg føler meg ikke som de jeg fram til nå har tenkt på som typisk 30.

Skrevet

Enig, skremmende og være nermere 30 enn 20, ble fortsatt spurt om legg på polet da, så føler meg ung he he. Blir 26 31. jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...