Gå til innhold

da har jeg vært på utvidet ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på nasjonalt senter for fostermedisin... :) og inni magen min er det en liten gutt..! ;) ny foreløbig termin er 3 september (kaaaanskje 2), så er 14+2 (kaaaanskje 3) i dag. :) hadde da kommet for langt til å sjekke nakkefold og sånn, grensen går ved crl på 8,3 mm, og gutten hadde en lengde på 8,9 mm :) men det gjør ikke så mye, er utenfor risikosonen, og var ikke det som var målet å se etter så :) ellers så alt bare fint ut, og jeg får komme tilbake ca 2 mnd etter ordinær ul for å sjekke sånn som ikke vises så tidlig, som misdannelsen datteren min er født med :)

var utrolig nervøs når vi satt og ventet, heldigvis uten grunn :) han som utførte ultralyden var fantastisk flink, og morsom faktisk..! :P og ikke usikker i det store og det hele på kjønnet.. :P jeg sa jeg trodde det blir ei jente, og han bare: vil du vedde om det med meg? :P og det var FØR han hadde zoomet inn... hehe.. fikk 7 bilder, og søstera mi, som var med, filmet delene av ultralyden, så nå har jeg MASSE å se på..!

gøy gøy gøy...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig :) gratulerer:)

men får du vite kjønn såå tidlig? :)

Skrevet

jepp, mange av spesialistene klarer å se det så tidlig, spesielt om det er gutt... og han var 99% sikker, og tegnet og forklarte hva og hvordan han ser forskjellen på om det er jente eller gutt, så tror jeg velger å tro han, i allefall inntil det motsatte er bevist ;):P

Skrevet

heldig du er:) jeg vil også vite det:P får holde ut 1 mnd til :P:)

Skrevet

Jeg fikk vite kjønn da jeg var 12+3, en gutt... og det stemmer :) Ihvertfall i følgde de 3 andre ultralydene jeg har tatt senere...:)

Skrevet

hehe, ja, er jo ikke lenge til ordinær ul, så får vel bekreftet det da ;)

Skrevet

Søsteren min avr på 3D ul i uke 13, og da fikk hun beskjed om at det var 80% at det var en gutt. På den ordinære UL viste det seg at det var en jente som lå inni magen hennes, så jeg hadde ikke følt meg så trygg på kjønn ennå ;)

Lykke til ihvertfall!

Bare 10 dager igjen til termin her nå :)

Skrevet

hehe, ja, man må jo ta med i beregningen at det KAN være feil... ;) får bare vente å se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...