Gå til innhold

Hva synes dere om ungkaren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke min type nei... såg litt sleip og sleskete ut egentlig... mer sossete osv... vanskelig å forklare;)

Skrevet

Hm.... stort sett så er jeg litt skeptisk til menn som stiller opp på sånne programmer... hehe. Han var pen, men har vel ikke så mye mer å si enn det. MEN; god underholdning på torsdagskvelder framover!!

Skrevet

Han er barbie ken. Ligner på Jan Thomas. Kitt for dollete til å være mann egentlig

Skrevet

En mann jeg DEFINITVT hadde latt meg sjarmere av om jeg traff ham på byen,- men hadde ALDRI forventet et seriøst forhold av ham....Han bare ser "for fin ut";- og utlyser ett eller annet "jeg vet jeg er kjekk,- vær heldig om jeg ser på deg"- attutude..

Men nå kjenner jeg ham ikke,- han kan være en knakende grei kar,- men ser ikke ut som noe kjærestemateriale...Mer mulig "one-night-stand"...

Mange som er kjempegode venner, men dårlig kjærestemateriale rundt omkring..SÅ lenge de er åpen og ærlig om det så er det for så vidt greit...Ikke holde på og "deale" med fler samtidig, ha en eller flere "seriøse" forhold samtidig, og attpåtil ligge med "hvem som helst" når man får anledning har jeg ikke sans for...

Nå vet jeg ikke hva slags type "ungkaren" er, men ser for meg at han benytter anledning til å forføre damer når han kan,- men så lenge han ikke gjør det MENS han er i fast forhold må han jo bare holde på:o)

Og igjen, pen, men for "glansbilde " for meg....En mann kan godt bry seg om utseende,- kunsten er at det ikke skal vises :o)

Skrevet

God underholdning hvertfall. Disse 20-åringene virket jo rett og slett DUMME....vil kanskje tro han faller for en av 40-åringene (som er fra 35 år og oppover)

Noen av 20 åringene virket fullstendig umodne. Ble flau av å se på. ikke minst høre på.

Skrevet

syns hele fyren er kvalm jeg da...

Skrevet

Jørgen er en kompis av meg, og han er bare suupernydelig!! Utenpå og inni!! :-)

Skrevet

Fikk sjokk av hun som styrta halvlitern.Snakk om å mangle etikette. Jeeez

Skrevet

ekkel ekkel ekkel.. samma med han Stig. Slesk og glatt.

Håper han velger en av de eldre damene. de var mye flottere enn de på 20.

Skrevet

Syns hele programet er kvalmt jeg!

Skrevet

Syns han virket veldig ok med sunne interessert og en jobb som var ideell, samt at han ga kjedet til hun dama som sang og ikke noen av bimboene. Kjekk var han også! Litt usikker men det er jo ikke så rart i den settingen der, men virkelig en fyr jeg kunne susse litt på ja...

Skrevet

Jeg syns no virkelig han virket ok jeg. Bare meg som syns det? han virket jo virkelig interessert når damene snakket. Og når han ga kjedet til en av de eldre? Va jo skikkelig søtt :)

Skrevet

Nei, ikke min type han der. Hadde ikke ofret han et blikk om jeg hadde møtt han et sted. Han vet altfor godt at han ser bra ut, og oppfører seg deretter. Virket ikke som den skarpeste kniven i skuffen heller spør du meg. Dum og deilig er vel en bra beskrivelse.

Skrevet

Jeg syntes han var litt ekkel jeg... så ut som han hadde fått noe i rumpa.

Men disse 20 åringene virket jo helt korka. Holdt på å le meg i hjel da hun Pia styrta ølen- at det går an!!!

Han velger nok en eldre ja.

Blir en morsom underholdning fremover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...