Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 smaker det vondt?... Blander dere med melk, evt sukker, honning e.l?.. Jeg er normalt passe glad i vanlig svart te... men amme-te er grønn te, er det ikke?.. Det har jeg egentlig aldri smakt, tror jeg... Noen som kan beskrive smaken?..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Vet ikke om all ammete smaker det samme, men den jeg har brukt - kloster tror jeg den heter, fra helsekosten - smakte anis blant annet. Litt spesielt til te å være. Jeg hadde en skvett sitron i, som jeg har i all te, og så vente jeg meg til den etterhvert.
frk.Skog Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har prøvd flere typer amme-te og ingen av dem var stygge syns jeg. Kloster amme-te var favoritten, den hadde en smak av anis, nesten litt lakris-aktig. Bare prøv deg fram så finner du nok en type du liker:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 aha.. så det er flere typer ja?.. :-).. så flott da, da er det bare å prøve ut.. takk for svar.. Har dere inntrykk av det det funket å drikke det eller tenker dere at det er mest tull?..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 skal man drikke det før fødsel, som en slags forberedelse eller er det kun mens man ammer at man skal drikke det?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå