White*Angel Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Det kommer bare for typen min, jeg får aldri orgasme.. Er det en grunn til at det ikke har klaffet enda kanskje? |
1 høne i haneflokken-født Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 orgasme har nokingenting med graviditet å gjøre................
*Ønskergjerne* Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Hei:) Jeg mener å ha lest at svømmerne kommer seg lettere innover hvis vi jenter også orgasme , pga da produseres masse slim:) hadde samme problem jeg før - fikk aldri orgasme - å det er jo litt kjedelig det - med en mann som skal ha seg ofte jeg ville jo også ha noe ute av det så anbefaler - om du vil ha orgasme - så sier du dette - å prøver å finne ut hva du liker i senga - å mannen din kan gjøre en innsats med å hjelpe til med det:) etter jeg sa dette til mannen - så har vi langt forspill - å han bruker tid på meg - å vet du - når vi først greide en orgasme sammen - så sier han at det er mye bedre på en måte for han også - da han vet han gjør en god jobb;) og etter en stund slik - så klarer man å få orgasme uten noe form for berøring først:) Mannen min er forferdelig kry om jeg får en 'tier' som jeg sier hehe;) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå