Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså .. jeg bare lurer litt .. Hvor lenge er det vits i å teste?? Er på 20. dag i syklusen nå, og fremdeles ikke el .. Begynte å teste tidlig også, dag 6, ettersom jeg har hatt mistanke om jeg ikke her el regelmessig eller hver gang. Men nå gidder jeg snart ikke teste lenger! Eller bør jeg? Regner ikke med å få mensen igjen før slutten av uke 12.. Kan fortsatt få el! Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ideellt sett har man har EL 14 dager før mens, så da kan det fortsatt være mulighet for at du får EL i løpet av denne uka.

Skrevet

Fortsatt ikke noe EL ..

Har fått sterk teststrek nesten alle dagene jeg har testet, med unntak av de tre første dagene, men ikke like sterk som kontroll streken. Lurer på om det kanskje kan være at testene ikke slår ut på meg? Bruker billigtester, men det er jo de samme som selges på apoteket jo! Grusomt frustrerende! Noen som har noen tips? Eller bare trøstende ord? :-)

Skrevet

Jeg fikk ikke pos el før i går, dag 23 i syklusen min. Syklusen min er litt tullete etter en MA, så jeg har testet fra nesten rett etter mensen, og til nå.. Fortsett å test, så dukker den nok opp snart:)

Skrevet

Jeg brukte billigtester i starten og skjønte aldri når de var positive. Gikk over til digitale el tester fra cb, og nå finner jeg el hver gang. Resultatet kommer opp som enten eller. Mye lettere å forstå seg på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...