Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Skulle ønske jeg kunne slutte å tenke på at tro om jeg blir gravid denne gangen da,dette tenker jeg hver gang vi har sex..Vi har begynt å miste lysten på sex og vi blir begge lei oss når mensen kommer.Har barn fra før så skulle ønske at jeg følte meg FERDIG, men jeg gjør ikke det.Vi vil så gjerne ha ett barn til, eller to skulle det dukke opp tvillinger,skal få pergo om noen mnd...Jeg VIL bli gravid.Er lei av å skuffe mannen min hver mnd.Nå er det 25 mnd siden vi gav f i alt av prevensjon..... Åhh som jeg hater denne mensen ikke hjelper det at jeg har skikkelig sterke mens smerter heller....
*Ønskergjerne* Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Skjønner hva du mener her altså !! har følt det på samme måte jeg også - men må tenke som så - som regel skjer det når man minst venter det - å man må bare gi det tid... jeg har nå prøvd hardt i 21 pp - å jeg skal vente ennå ett halvt år før noe videre utredning - pga jeg har fått påvist EL. å alle andre prøver var fine. jeg har ingen barn fra før - så ønsket om ett barn er stor - men nå vil vi bare nyte hverandre en stund å ikke tenke så mye på det - er derfor jeg ikke er her inne så mye... lykke til - du skal se spiren sitter i deg fortere enn du tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå