(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Lille er 100% hekta på o.r.p.s og vil så gjerne se kionen i helgen. noen som har sniktittet? hehe. hun blir 5 i april så hun er vel litt utenfor målgruppene men hun er altså helt hekta. det er jo fri aldersgrense da, så...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 bare oss som ser på elsebeth bull altså?
Gulosten™ Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Var visst ei på drøyt 4 som ville se også, gitt....!! Så vi må vel bite i et eller annet eple
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 dulosten godt det ikke bare er min som synes det er litt spennende med ungdom som kliner. hehehe.
Gulosten™ Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Syns serien er fin jeg da Men når de sier "Er du gutt eller jente?" "Kom og kjenn da, hvis du tør.." får jeg LITT hetta... LOL
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 janik ja! hehe. synes også serien er tøff. jeg gleder meg litt til filmen også jeg da. elsebeth er jo rå. hahaha.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Den ser faktisk snuppa på om formiddage=S Hun er 18mnd, men sitter klistret til tv når det kommer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå