Musemor med tre søte små Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Kjære alle testomane. Som dere alle vet er den verste tiden i syklusen, tiden mellom EL og IKM. Går liksom rundt og tenker: "Kan jeg teste snart, kan jeg teste snart" selv og du vet det er for tidlig Så et lite nysgjerrig spørsmål til dere alle, hvor tidlig er det tidligste dere noen gang har tatt en G-test? Hos meg er det 7 DPO som så klart ble negativ.
*Ønskergjerne* Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 hei:) kommer med en innspill selv om jeg ikke er testoman en plass - prøvde meg en periode på 4 dager med el tester - men ga opp - for så kjedelig da:P ikke tester jeg m graviditetstest heller før jeg er minst 3-4 dager over ikm.aldri fått positiv jeg da... så gjenstår å se når d blir da:) men en venninne testet positivt på 9 PDO...
Spent Hattiec... Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Hei! Jeg testet 8(!!!) dager før ikm denne gangen og fikk positiv jeg.. Vet at jeg hadde tidlig el denne måneden, så det er nok grunnen. Trodde selvfølgelig ikke helt på det, men streken blir bare sterkere og sterkere. :0)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 jeg testet 10 dpo og den ble neg. selvfølgelig..
Lotta2010x2012 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Det tidligste jeg har testet er 10 dpo, men pleier å ta en 11-12 dpo:)
Carasnella Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde ikm lørdag/søndag sist gang jeg var gravid og testet knall positivt da mandagen en uke etter. Streken var skikkelig sterk også
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 på min nr 2 testet jeg også positivt ei uke etter EL så det GÅR ann. men er nok ikke lurt å plage seg selv me så mye testing. jeg tok testen fordi det var farsdag - og HVIS den var positiv var det jo en flott farsdagsgave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå