Gå til innhold

I morgen er det min tur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få sove i natt da?? Blir ikke lett å slappe av akkurat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det i morgen du skulle settes igang? Oioioi, blir spennende:) Du får ha masse lykke til, håper du blir mamma iløpet av dagen og at du får en fin fødselsopplevelse.

Jeg har blitt igangsatt med begge mine 2 første, og har bare positive erfaringer. Går nok kjempebra!!! Artig å se om tredjemann er like lur som det ryktes ;-)

Skrevet

Jeg ble sat i gang med førstemann, sov dårlig, gledet meg fælt.

Masse lykke til:-D

Skrevet

Grugleder meg jeg, vet ikke helt hva jeg skal tenke om det her. hehe

Skrevet

Så spennende!! Tenk på det! Mamma før helgen!! =)

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang..? Skal mest sansynlig settes i gang selv snart, så jeg er litt nysgjerrig rundt det hele. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

mamma til EN TIL før helgen mente jeg jo selvfølgelig! ;o)

Skrevet

Jeg er i uke 37 tror jeg?

Settes igang fordi jeg har høye lever og gallesyreprøver og kløe også synes de babyen har blitt vel stor inni her. Tror ikkeno på dem jeg da, men... hehe

Skrevet

Jeg er i uke 38. 17 dager til termin. Nå sitter jeg å venter på at klokka skal bli mange nok så jeg kan ringe føden. Heldigvis har jeg sovet det meste av natta :D

Skrevet

masse masse masse lykke til!!:)

Skrevet

lykke til i dag...så må du kose deg masse med den lille...

Skrevet

Ble ikke min tur alikevel, de hadde ikke tid.

Skrevet

Samme som jeg opplevde i går det:0( Skikkelig nedtur. Ser vi har termin omtrent samtidig, jeg har 15 dager igjen til termin i dag. Skal inn igjen på sykehuset på mandag, så håper på bedre lykke da. Har du fått ny time? Hvilket sykehus skal du føde på? Jeg skal på Ahus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...