☆lieela Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Enten så er jeg nervøs for at den ikke skal komme, eller så har jeg en feeling på at det er noe på gang her. Noen som ser noe? Kan se tilbake:)) 040685
monca*84*j12 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Heia, jeg trur du er gravid jeg.. med ei tulle... Om du ikke er det nå så er du det innen April er over trur jeg.. Føler veldig på at Vår mnd er dine mnd.... Ser du på tråden min nedenfor? Lykke masse til!!! Gi tilbakemelding da=)
☆lieela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Vet man skal ta alt med en klype salt:) men tror du virkelig det? Har de siste mnd trodd at det vil skje noe, drømt litt også (men da kom det frem en gutt) Dette skjedde sist jeg var gravid også..og jeg følte det før IKM, så er litt nervøs nå Jeg svarte så godt jeg kunne på tråden din:) er så surrete i hodet nå hva graviditet gjelder, klarer ikke se klart på det akkurat nå. Utenom at jeg ikke ser noe negativt da:)
monca*84*j12 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Trur nok dette kommer til og gå veldig bra altså... har en god følse=) Håper jeg har rett da.. stor klem
☆lieela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2009 Om du har rett skal du få beskjed! må vente et par dager nå da, men skal si i fra hvordan det ligger an:) Tusen takk for at du tok deg tid da!
*SmurfeMamma* Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 hei:) med en gang fikk jeg en følese av at du er gravid nå, men da jeg leste innlegget ditt kom mai til meg som en aktuell mnd... så jeg ble litt usikker....sikker på du er gravid innen 2 mnd.. men kjønnet blir nok jente uansett;) vil du se om jeg er gravid nå? eller når jeg evnt blir gravid igjen??? født 270283. klem
☆lieela Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2009 Rart det der at alle sier jente:) Jeg tror gutt:)) Jeg hadde rett på meg selv sist da:) hehe, men kan jo ta feil. Spør meg igjen om 2-3 dager lilleknøtt, for jeg er ikke stabil nok til å spå graviditeter nå..hehe:) Men ser gjerne på deg om et par dager! Takk for svar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå