jj25 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Er endelig blitt gravid igjenn, etter at jeg hadde en spontanabort i uke 8 for ca ett år siden. Er imidlertidig litt bekymret siden jeg nesten ikke har noen symptomer...sist gang var jeg både kvalm, svimmel og trøtt.... Noen som vet om det er stor sjanse for å abortere to ganger på rad? Dette vil bli min første og jeg gleder meg sååå mye, bare så bekymret for at det skal gå galt igjenn!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Ingen som kan garantere om du SA 1, 2, 3 eller 10 ganger på rad. Grunnen til at det skjer er jo at det er noe feil med fosteret, andre har aldri opplevd det. Men nyt det uansett. Kan nok hende du har flere symptomer enn det du tror, men ikke av de værste. Jeg sier også hele tiden at jeg ikke har symptomer, men har tørr hodebunn, kløe i huden, trøtt og kjempe tørst. Litt treg mage, ellers er formen på topp.. Gratulerer som gravid, og lykke til!
jj25 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk. Alltid godt med litt fornuftige ord, når man av og til lager bekymringer av alt og ingenting =) Gratulerer så mye til deg også!!!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hehe!! Litt lettere å se ting fra utsiden. Jeg er jo dramaqueen delux, og pratet med ei, ho kom med noen gode alvorsord og jeg innså jo at ho hadde rett.... Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå