Monajenten Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Som er klassisk og består av dressjakke, shorts, bukse og shorts? Som er perfekt arbeidsantrekk, men også kan sprites opp til fest og ned til hverdags?
Monajenten Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 Altså - dressjakke, shorts, bukse og SKJØRT;-)
Jenny-penny Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Nei, tror ikke det. Da skal den være sykt bra i kvalitet og snitt og relevant i jobbsammenheng. Får mange fine dresser langt under den summen..
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 har gjort ! flere ganger men gjør det ikke igjen ;-) ting endrer seg..snittet..rompa di, livvidde etc...har mange som jeg ikke bruker lengre, jakkene blir for lange etc..bedre med rimligere klær som man kan skifte ut med mindre du har sykt god råd selvfølgelig ..
Monajenten Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Det er forresten Moods of Norway, så tror kvaliteten er bra.
Tommage♀♂ Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Nix, aldri. Bruker ikke dress, hehe=) Men 5000,- er langt i overkant av hva jeg liker å bruke på klær. Bruker dem ikke lenge nok til at det lønner seg å kjøpe så dyre klær.
Marsipan❤grisen Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Nei, men så har jeg ikke penger til det heller. Hadde jeg hatt penger til det og hatt kjempe lyst på dressen, så Ja :-)
Monajenten Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har definitivt IKKE sykt god råd, hehe;-) Jeg har ikke prøvd dressen, tør ikke for den er sikkert fin på, hehe;-) Men jeg har tenkt på den i flere måneder...sukk. Livvidden er på vei ned igjen, hehe, 70 cm nå:-P (74 i starten av januar, hurra!)
prekæs Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 hehe. Den dagen du ser meg i dressjakke så ser du ikke meg, så nei:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 jeg trør påstå at 5000 kr er mer en jeg har brukt på klær de siste 4 åra. så jeg tror jeg sier nei... hehe
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Så flink du er !!! men min erfaring er som sagt at moten også endrer seg ...hehe..bombe ! dresser jeg kjøpte for noen år siden har ikke engang jakker jeg bruker lengre..for lange, for vide etc selv om de var ansett som dritlekkre da jeg kjøpte dem...så ergo.... tenkt fem år tilbake... de jakkene du kjøpte da er ikke førstevalget i snitt i dag..om du skjønner...;.-) bruker mye dressjakker på jobb men mer og mer billige fra h&m med bra tilbehør..billigere og sitter faktisk bedre pga mer moderene sntt selv om ikke førstevalget om jeg skulle ha hatt problemet med for mye penger ( det kommer ikke før prinsen på den hvite hesten dukker opp..og jeg avskyr hester ;.-)
Monajenten Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2009 Hahaha:-) Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den, syns det er alt for mye penger selv...men den er bare helt rå, og jeg sikler og sikler, hehe;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 Nei, tror ikke det. Har hatt altfor ustabil vekt de siste årene. Det er sårt når man har dyre flotte klær som bare passer når man ser som best ut og ikke i nedgangstider.
h2lita Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 Yes! Om snittet er klassisk, og stilen er straight... Da er det jo en investering:) Kan jo brukes i så mange sammenhenger:)
~Roskva~ Skrevet 6. mars 2009 #21 Skrevet 6. mars 2009 Kanskje... men da skulle den ha vært veldig klassisk i snittet, sitte som et skudd, være av god kvalitet, være lettstelt (ikke lin, som må strykes hver dag) - og så skulle jeg ha tenkt på den og ønsket meg den en god stund først. Bare sånn ville jeg vært sikker på at den var verdt investeringen.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #22 Skrevet 6. mars 2009 Nei, aldri i verden. Da skulle jeg i få fall vært multimillionær først.
*Rutletutt* Skrevet 6. mars 2009 #23 Skrevet 6. mars 2009 Nope - jeg liker ikke å bruke dress;o) Hadde nok ikke brukt så mye penger på et annet klesplagg heller...
erteposen + 4 Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 Nja...sannsynligvis ikke. Har jo jobbet to steder der en var finere i tøyet, og mange hadde dress når vi var på konferanser der vi møtte samarbeidspartnere. Det er jo praktisk, men jeg hadde forsikret meg om at det var en stilling jeg ble lenge i og stort sett så blir det litt for pyntet som hverdagsantrekk i Norge. Jeg liker å pynte meg, men også å beholde en egen stil. Usikker. Har litt klær fra t-micheal i Bergen som jeg brukte til "reiseklær" og det var mer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå