Minafårsøsterellerbror Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Sitter foreldrene og drikker kaffe mens barna leker? Har det noe for seg å ta med ei på 9 mnd på det?
mamman til to gutter Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg begynte å gå i åpen barnehage når mini var ca9mnd. Da ålte han seg. Ville ikke gått før han klarte å komme seg fremover, da hadde det hvertfall vært mest for min del. Der vi gikk var det kun kaffedrikking til lunsj. Ellers satt foreldrene og snakket sammen mens barna lekte eller så lekte de sammen med barna. Barnas alder varierte en del, så derfor varierte det hvor mye foreldrene måtte underholde. Man er jo ansvarlig for sitt eget barn mens man er der, så man må jo følge med uansett. Jeg likte åpen barnehage veldig godt, syns det var en fin måte for mini å møte andre barn og jeg hadde veldig godt av å møte andre voksene. Tror også åpen barnehage varierer veldig fra sted til sted, anbefaler deg å prøve et par ganger og så ser du om det er noe for dere.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Takk for svar. Hun krabber ikke, men hun ruller seg frem. Aker seg rundt når hun sitter Tror det skal gå greit. Hun er veldig nysgjerrig på barn. Ser hun reagerer skikkelig bare hun hører en barnestemme. Jeg skal evt gå sammen med en venninne, og det er nok veldig mye for vår skyld også. Vi trenger å finne på noe både for babyene og oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå