Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Sitter og ser på ungkaren . Uff ,så flaut .
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg også! Mitt favorittprogram faktisk! hihi syns det er ustyrtelig morsomt! hihihi Kjekk var han hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Huff ja, jeg ble flau på de 20 åringenes vegne.. =S
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Hva synes dere om hårfrisyren til Christoffer Dons?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Liker den ikke. Hvordan er det å være svensk?haha.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor dere driver med slik selvpining. Synes det er nok at jeg har sett reklamer for diverse realityserier på tv, og det gir ikke mersmak akkurat. Når reklamene er nok til at jeg holder på å dø av flauhet så vet jeg at seriene helt sikkert hadde drepet meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Fordi jeg kanskje lurte på om jeg er venn med mannen din irl. Men det er nok mange Williamer der ute. Vennen min heter forresten William selv også så de har en William Jr. Vi har også brukt navnet til min mann på sønnen vår. Det er vanlig i det landet mannen min kommer fra. Uansett ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå