Gå til innhold

Jeg blir så flau...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på ungkaren .

Uff ,så flaut .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Mitt favorittprogram faktisk! hihi syns det er ustyrtelig morsomt! hihihi Kjekk var han hvertfall!

Skrevet

Huff ja, jeg ble flau på de 20 åringenes vegne.. =S

Skrevet

Hva synes dere om hårfrisyren til Christoffer Dons?

Skrevet

Liker den ikke.

 

Hvordan er det å være svensk?haha.

Skrevet

Mamman til William, jobber du på sykehus?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere driver med slik selvpining.;)

 

Synes det er nok at jeg har sett reklamer for diverse realityserier på tv, og det gir ikke mersmak akkurat. Når reklamene er nok til at jeg holder på å dø av flauhet så vet jeg at seriene helt sikkert hadde drepet meg.

Skrevet

Nei ,hvordan det?

Skrevet

Fordi jeg kanskje lurte på om jeg er venn med mannen din irl. Men det er nok mange Williamer der ute. Vennen min heter forresten William selv også så de har en William Jr. Vi har også brukt navnet til min mann på sønnen vår. Det er vanlig i det landet mannen min kommer fra. Uansett ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...