Gå til innhold

Er du UNG nok til å høre denne lyden? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har en sånn på mobilen.. jeg hører den, men ikke sambo, ikke mamma og ikke bestemor... så er nok noe i det :) jeg er forøvrig 24 :P

Skrevet

jeg hørte den kun om jeg la øret helt inntil høytaleren på pc'n. lille sa hun hørte en høy pipelyd og kjæresten hørte den også. jeg er nok for gammel. hehe.

Skrevet

Jeg hørte den og er 26 :-)

Skrevet

Gikk ikke inn paa linken, men er i England saa har de saanne bokser m saanne lyder utenfor boligblokker (i litt belastete omraader) saann at ungdommer ikke skal henge der. Sies at personer over 25 ikke hoerer lyden, men jeg er 30 og jeg hoerer den kjempegodt.Utrolig irriterende.

Skrevet

Er 33 å hørte den når jeg skrudde lyden høyt,hehehe

Skrevet

Jaaaaa :(

Jeg hørte den GODT!

Men sa er jeg 19 år også da! :D

Skrevet

Både jeg, samboeren min og min søster hørte den ;)

Skrevet

Hahahahaha! Jeg skrudde lyden på pc`en på fullt, og trykka "play". Jeg hørte ikke en skit, men Hønki ropte ut "HVA FAEN ER DEN LYDEN DER?!?!?!?" (Han sitter i andre sofaen... ;) Prøvde flere ganger, men jeg hørte den fremdeles ikke. Tilslutt la jeg det ene øret inntil pc`en, hørte fremdeles ikke.. Så la jeg høyre øret inntil, da hørte jeg den... Skar godt inni øregangene... =S

Men litt morsomt at Hønki hørte den så kjempegodt... ;) Han er forøvrig 30, jeg er 28... =P

Skrevet

Jeg hører den ikke godt, men jeg hører den og jeg er 39 år. Vanvittig ubehagelig lyd.

Skrevet

Er 27 år og hørte den, grusom lyd forresten

Skrevet

au, ja!

gnall som bare det i ørene jo,hehe

men ung? ehh..:) 33 år her

Skrevet

Å FY! Jeg HATER slike lyder!! Ja, jeg hørte den :)

Er da en ungdom på 31 år...:)

Skrevet

Hmmm. Hørte den godt og jeg er 37 år... Sambo også (han er 44 år), selv om han ikke skjønte hvor lyden kom fra :)

Skrevet

hørte ikke en dritt jeg,men så er jeg straks 42 da...

Skrevet

WHAT???

Sambo på 25 lurte på hva i allverden den lyden var, mens jeg på 24 ikke hørte en dritt=(

Skrevet

YES!

Er en ungdom på 32 år :oD

Skrevet

Ooooog; litt merkelig at jeg kun hørte den på det ene øret... Er det andre øret gamlere da tro? =P

Skrevet

Synes jeg hører den ennå jeg...! Usj, ekkel lyd.

Skrevet

Fy så ekkel,,,

men så fint at jeg er så ung da. Blir straks 35 år

Skrevet

Var ikke noe problem å høre den nei! Mamma'n min på 48 år hørte den også!:) Men ikke pappa...:P

Skrevet

Kan jo forklare for dere hvorfor noen av dere hører den selv om dere er litt eldre og hvorfor noen av dere yngre ikke hører.

Det har med hvor slitte hårene i ørene er. De eldre man blir de mer slitte blir disse hårene som man har i ørene og da hører man diskant llyder dårligere en før.

Derfor kan en eldre person med lite slitt hørsel høre det selv om en ung person med mye slitt hørsel ikke hører det.

Mange ulike typer støy som kan påvirke disse hårene sånn at man hører høye diskant lyder dårligere tidliger.

Hvis dere ikke skjønte helt (skjønte nesten ikke selv hvordan jeg skrev det he he) så kan dere bare søke det opp på vg, det var der jeg leste det før idag.

=)

Skrevet

Auuu - grusom lyd!!! Hørte den - er 27 :)

Skrevet

Mannen min og meg hørte den godt. Og er over 40 begge to. Og det er egentlig utrolig av den gamle punkern jeg er gift med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...