Gå til innhold

hårfarging...


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til frisøren i morgen og tenkte å stripe håret. bør en holde seg unna farging av håret i svagerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint å farge håret, ikke bekymre det :) Hilsen en som jobber i frisørsalong.

Skrevet

Roxybee; Vet du om Garnier Nutrisse er trygt å bruke da?? :)

Har lyst til å farge håret, men akkurat nå har jeg ikke råd til å gjøre det hos frisøren.... :)

Skrevet

Det ER trygt å farge håret sitt...

 

grunnen til at de anbefaler å gjøre det hos en frisør er at hormonene dine kan forstyrre alt slik at fargen ikke blir slik den skulle vært....

 

skal du farge håret hjemme derimot anbefaler de å farge håret i et åpent og luftet rom..la døren stå oppe til badet om du er der.. :)

Skrevet

Dere, det anbefales å vente til etter første trimester med å farge håret (pasienthåndboka.no, "gravid, diverse råd"). Kjemiske stoffer kan komme inn i blodbanen fra hårbunnen. Dette er nok omstridt... Jeg snakka med en lege før jeg hadde tenkt til å gjennomgå avfarging og farging og ble rådet til å vente til senere i svangerskapet. Jeg bekymrer meg lett, og sikkert mange ganger uten grunn, men valgte å ikke gjøre det. Da unngår man å være bekymret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...