bærtæ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Blitt mye tur i finværet og mer blir det. Forslag til andre ting enn pølser mottas med stor takk;)
Gutt05Jente09 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hamburger, ostesmørbrød, pinnebrød, suppe®... Kos dere i finværet =)
tvkrus Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 http://www.turistforeningen.no/index.php?fo_id=3366
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Pinnebrød er en slager:) Mine barn er veldig glad i foliepakket mat. Tre varianter er: - ostesmørbrød. Lager de doble og putter de i glørne. Bedre enn pølse. - fetaost. Mine barn elsker det, og jeg lager porsjonspakker med fetaost, finhakka paprika, litt olje, oliven osv. Det barnet liker. Putter det i glørne, åpner opp til en liten skål og så dypper de pinnebrødet i blandingen. - folipakket banan med skall, i et snitt har jeg nonstop eller annen sjokolade. Spises med skei.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 koke egg i potet ! ellers masse av mine slagere over her.. vafler om du har "gammelt " mormorjern...ta med røre på flaske, ev panekaker, popkorn, grillet laban seigmenn på spidd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå