Gå til innhold

Hva tror dere? Umulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vanvittig usunn livsstil (Drikker omtrent bare søt te og brus) og er glad i mat. Veldig glad i mat! Men jeg er ikke smellfeit, har noen kg for mye. Er det en umulighet for meg å gå ned 7 kg til 17. mai?!

Jeg har kuttet ut ALL søtdrikk, er ute å går hurtig 3 km hver dag, og spiser ikke etter turen. (Tar den ca kl. 1800)

Trenger ellers noen effektive tips som jeg kan gjøre uten å dra på helsestudio, siden det er så langt unna.

Hjelp meg, jeg vil virkelig dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal da være fullt mulig. Men tror det er bedre å spise et lite kveldsmåltid etter turen. Du må holde forbrenningen i gang. Spis fem små sunne måltider om dagen og gå raskt en time hver dag. På den måten vil jeg tro du vil miste 0,7-1 kilo per uke.

Skrevet

Jeg trodde det ikke var lurt å spise etter jeg hadde trimma jeg...? Nettopp pga forbrenningen? Hmm, tar jeg feil? Turen jeg tar, tok akkurat 3 kvarter i dag, og da går jeg fort! Hjorter avgårde! Hehe:-)

Tror du virkelig jeg kan klare det altså? Noen som har flere tips å komme med, gjerne hvordan jeg kan få en okei mage!

Skrevet

Hvis du har muighet til å gå den turen på morgenen FØR frokost brenner du fett, da er ikke lagrene i musklene fylt opp med sukker (noe de også blir av karbohydrater) og kroppen trenger ikke brenne det før den begynner på fettreservene.

Ellers er det viktig å spise hver 3-4 time slik at blodukkernivået hoder seg stabilt og sjansen for å gå på en smell (ofte med raske karber) ikke så stor.

Lykke til :-)

Skrevet

Det er absolutt ikke umilig!! Det høres ut som om du er veldig flink og gjør mye riktig! Det er faktisk veldig mye å hente på å kutte ut søte drikker. Det er maaange kalorier i brus om man drikker en del.

Stå på du - jeg er sikker på dette går veien :-)

Skrevet

Et veldig enkelt triks for å "trene" mangen er rett og slett å holde den inne hele dagen. Da strammer du og styrker den nedre indre magemuskelen og det er den som gjør at man får flat mage. Sit-ups er ikke tingen her.

Skrevet

Klart du kan gå ned 7 kg til 17.mai om du virkelig vil det! Men anbefaler deg å spise et lite kveldsmåltid også. For å holde forbrenningen oppe bør du spise hver 3. time gjennom hele dagen. Spis siste måltid senest 2 timer før du legger deg, men hold det lett. Et par skiver, knekkebrød eller yoghurt og en frukt f. eks. Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk folkens!!

Jeg som aldri spiser frokost, spiser nå 2 knekkebrød, og drikker et glass vann:-) Etterpå skal jeg gå turen min, rakk det ikke før frokost. Må sende ungene på skolen før jeg kan ut å gå, hehe:-)

Kom gjerne med flere tips, jeg trenger dem! Er ikke så flink med slikt:-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

-Spis ofte og lite (hver 3. time)

-Spis etter trening (men ikke noe store greier)

-Få mer trim i hverdagen (gå/jogg til jobb, gå av bussen et stopp tidligere, gå i trapper istedenfor heis)

-Hold inne magen hele dagen

-Legg inn små treningsøkter ila dagen. Knebøy mens du pusser tenna, situps mens potetene koker, ha mer sex!

-Få deg evt en ellipsemaskin og bruk den en halvtime hver kveld mens du ser tv e.l.

-Drikk MASSE vann!

-Spis mye frukt og grønt, rent kjøtt og feit fisk. kutt ned på karbohydratbomber som poteter, ris og pasta.

Skrevet

elipsemaskin, hve er det??

Hjelper det virkelig å gå å holde inn magen altså?!?! Det hadde jeg faktisk aldri trodd :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...