Gå til innhold

hva slags klær har du til babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kort ermet, lang ermet ?..flis dress eller bare bomull ? er så vanskelig å ikke vite når jeg har termin 12 mai, vet lissom ikke helt hvordan været er...hva har dere kjøpt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har arvet veldig mye, og det består av mange bomulls sparkedresser, en del flis dresser (jakke og bukse). Så har jeg kjøpt langermede og kortermede bodyer, labber sparkebrukser og tynne gensere. Alt i bomull. Men det kan være greit å ha et mar bodyer i ull også til de kaldeste dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De siste åra har det vært innmari surt rundt 17. mai, så jeg satser ikke på varme rundt fødselen. Jeg venter jente og har kjøpt inn hittil: 2 strømpebukser, 2 luer, 6 bodyer kort/langermet, bomullsjakke, sokker, 2 bukser og en haug med gulpekluter. Trenger ett par jakker til. Regner med å få litt, og handler jo når babyen er kommet ut og da. Ikke så hast å handle alt nå. Leter fortsatt etter hjemreiseklær, vil ha noe spesielt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel bare langermet bommulsbodyer til mitt forige barn.. Det er fortsatt rått og kaldt i mai... Å de ligger mye i ro å trenger det varmt og godt..

I dresser og slikt anbefaler jeg uten hette, ønsk deg gjærne kær uten hette.. Jeg fikk flere tøffe dresser med hette på.. Kjempetøffe, men di hettene er jo bare i veien.. i veien når de skal ligge, sitte i stol.. Ellers så blir det en klump i nakken, eller at du må la hetten være på.. Men det er jo min mening, kanskje andre ikke syns det er noe problem.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...