Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Han som spilte supermann. Husker ikke hva han heter, men jeg mener han som skadet seg i rideulykke og sitter i rullestol.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Nå har jeg ikke sett ordnetlig på han ungkaren men han som spilte supermann og havna i rullestol etter rideulykken er Christopher Reeves.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 jeg synes han ligner på morten harket og er sikkelig slesk! hehehe.
cherry coke Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Uff...han har den ekleste stilen jeg vet om på menn! Skikkelig jåle. Bruker lang tid på sveisen...nei, not my cup of tea=)
Tjohoppsannhei Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Enig i slesk-vurdeingene her, hehe. Og så DEN pistrete ekle barten *urgh*
Holly❄️ Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 å giiid for en pen type... æsj Sånne liker jeg absolutt ikke, hadde ikke snudd meg etter han der for å si d sånn.. liker skikkelige MENN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå