Gå til innhold

da kommer jeg over hit!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter en SA i des, er jeg nå gravid igjen! hurra!!! tok akkurat en CB digital og der stod det Gravid:) ble så kjempe glad,skjelver enda;)

så nå håper jeg bare at spira holder seg hele veien ut!

aner ikke når jeg kan ha blitt gravid da.men hvis jeg regner fra da jeg egentlig skulle hatt TR i januar, 24.jan ca..så blir vel det litt over 5 uker. og det kan jo stemme med tanke på testene..tatt tester etter SA som har vært negative,så derfor jeg tenker at jeg kan regne fra ca 24.jan..andre synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Så morro! Gratulerer... Er ikke så veldig inn i dette, så har ikke peiling på hvordan du kan regne på det ang hvor langt du er på vei. Be legen om en UL, h*n vet jo at du hadde en SA etc. Så dette får du nok uten problem..

Masse lykke til videre! Håper vi kan følge hverandre

Skrevet

takk for det:)

tror jeg kommer til å ringe gyn først jeg,for han jeg har hatt mest kontakt med før jeg ble gravid da,og rundt SA...liker egentlig ikke fastlegen min så veldig. skal ringe gyn på mandag(stengt i morgen)også vil jeg gjerne ta UL så jeg vet hvor langt jeg er på vei,og det får ikke fastlegen min gjort uansett..hos gyn får jeg time med engang:)

hvor langt er du på vei da? ser at det står oktoberspire,men allikevel.hehe..

har du vært hos lege eller gyn?

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen hit!!!!!! :)))

Skrevet

takk for det,veldig glad for å være her:)

(bytta nick fra *ønsker baby*)

Skrevet

Hahaha, gratulerte deg på den andre tråden og.....

Så da ble det dobbel-gratulasjoner fra meg!!!

Men, koselig det vel??? Tihi.....Trøtt skjønner du..... ;)

Skrevet

måtte le litt,skjønte det var noe..hehe..

veldig koselig det altså;) hehe..

hvor langt er du på vei? ikke alene om å være trøtt..!;) og begynner på jobb kvart på 7 i morgen,altfor tidlig;)

Skrevet

Fint at du syntes det var koselig da..Ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe! ;)

Jeg er 11+5 idag, snaart 11+6 altså...hehe..... :)

Ikke lenge til jeg går over til 2.trimester, men trives så godt her at jeg kommer nok innom for å si hei....hehe... :)

Jøss, du skal jaggu tidlig på jobb!!!!! Misunner deg ikke!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...