Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 etter en SA i des, er jeg nå gravid igjen! hurra!!! tok akkurat en CB digital og der stod det Gravid:) ble så kjempe glad,skjelver enda;) så nå håper jeg bare at spira holder seg hele veien ut! aner ikke når jeg kan ha blitt gravid da.men hvis jeg regner fra da jeg egentlig skulle hatt TR i januar, 24.jan ca..så blir vel det litt over 5 uker. og det kan jo stemme med tanke på testene..tatt tester etter SA som har vært negative,så derfor jeg tenker at jeg kan regne fra ca 24.jan..andre synspunkter?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hm... Så morro! Gratulerer... Er ikke så veldig inn i dette, så har ikke peiling på hvordan du kan regne på det ang hvor langt du er på vei. Be legen om en UL, h*n vet jo at du hadde en SA etc. Så dette får du nok uten problem.. Masse lykke til videre! Håper vi kan følge hverandre
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 takk for det:) tror jeg kommer til å ringe gyn først jeg,for han jeg har hatt mest kontakt med før jeg ble gravid da,og rundt SA...liker egentlig ikke fastlegen min så veldig. skal ringe gyn på mandag(stengt i morgen)også vil jeg gjerne ta UL så jeg vet hvor langt jeg er på vei,og det får ikke fastlegen min gjort uansett..hos gyn får jeg time med engang:) hvor langt er du på vei da? ser at det står oktoberspire,men allikevel.hehe.. har du vært hos lege eller gyn?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 takk for det,veldig glad for å være her:) (bytta nick fra *ønsker baby*)
♥Axinija♥ Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Hahaha, gratulerte deg på den andre tråden og..... Så da ble det dobbel-gratulasjoner fra meg!!! Men, koselig det vel??? Tihi.....Trøtt skjønner du.....
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 måtte le litt,skjønte det var noe..hehe.. veldig koselig det altså hehe.. hvor langt er du på vei? ikke alene om å være trøtt..! og begynner på jobb kvart på 7 i morgen,altfor tidlig;)
♥Axinija♥ Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Fint at du syntes det var koselig da..Ikke noe som er så galt at det ikke er godt for noe! Jeg er 11+5 idag, snaart 11+6 altså...hehe..... Ikke lenge til jeg går over til 2.trimester, men trives så godt her at jeg kommer nok innom for å si hei....hehe... Jøss, du skal jaggu tidlig på jobb!!!!! Misunner deg ikke!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå