Gå til innhold

Skuffet over mannen min. Kanskje litt sint også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er på jobb på et annet kontinent. Han har jobbet der i flere år og jeg reiser dit ofte, men jeg bor i norge fordi jeg studerer på uio. Vi er et barn sammen.

Han var ikke tilstede på fødselen. Han måtte jobbe. Ok, jeg lagde ikke noe problemer rundt det selv om jeg syntes det var veldig tøfft å reise alene for keisersnitt. Må man så må man. I dag hadde jeg første cellegift kur. Han ringte ikke i går, sendte ikke en mail og han var ikke pålogget nett. Har heller ikke hørt noe fra han i dag. Syntes jeg er aleine om alle de store tingene i livet. Har mange venner og mye familie, men når ting blir riktig tøfft har jeg kun meg. Jeg tåler det ikke, men jeg har liksom ikke noe alternativ føler jeg. Kan jo ikke tvinge folk til å like meg og ta vare på meg.

Takk for at du leste det jeg trengte å skrive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta en kopi av innlegget ditt og sende mannen din jeg !

trøsteklem !

Skrevet

Uff, det er jo helt forferdelig leit.....

Det er jo i slike situasjoner hvor nettopp mannen din bør stå ved din side og være din største støttespiller....

Håper du har noen som står deg nær og kan ta litt ekstra vare på deg når ikke mannen din er tilstede...

Stor trøsteklem......

Skrevet

Så leit... Føler med deg! Tror nok du kan si til ham at du forventer litt mer. Skulle bare mangle! Du er altfor god for ham!

Lykke til og fortell ham akkurat hva du føler!

Skrevet

Jeg får helt vondt i magen av å lese innlegget ditt. Det kan hende han ikke vet hvordan han skal takle vanskelige situasjoner? Uansett. Sender deg noen tanker og håper han kommer til fornuft.

Skrevet

Ta ks alene er tøft, men CELLEGIFT? Er han steingal???? En mann som det er ikke noe å samle på. Er han ikke hos deg når du trenger ham sårt, trenger du ham ikke ellers.

Skrevet