Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 hatt 2 veldig svake tester,og en sterkere på fredag. vært litt engstelig pga en SA i des,og ikke fått mensen enda etter det. men på CB digital står det nå Gravid!!! juhu! håper bare at dette går den rette veien nå! masse lykke til alle sammen! klem
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så masse!!! Du skal se at spiren sitter denne gangen:o) Lykke til og kos deg med svangerskapet:o))))
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 GRATTIS!! Så bra! Håper du får et flott svangerskap:)
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 jippi:):) heldig du er:) gratulere så kjempe masse, og lykke til videre!!! nå går det bra, så kos deg med svangerskapet!!! klem
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 tusen takk alle sammen:) kjenner at jeg er fryktelig glad! håper vi ses på 1.trimester snart!
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 GRATULERER!!!!!! håper jeg kommer på 1.trim. jeg også denne mnd! håpehåpe IKM idag, men ingen tegn til tanta ennå......... :S Håpe ho ikke kommer!!!! kryss fingran alle sammen
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Hurra så gøy!! Gratulerer! Nyt tiden framover, dette skal nok gå bra! Håper vi sees inne på 1.trim alle sammen snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå