Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Etter tre svangerskap og slapp holdning til kosthold og trening de siste årene så har jeg lagt på meg ganske mye. Før første svangerskap brukte jeg str 36/38, og nå må jeg opp i 44/46. Ser ikke på meg selv som feit, men stor og flott. jeg trives mye bedre med meg selv nå, og jeg synes det er helt fantastisk å ha blitt kvitt tvangstankene om den perfekte kroppen. Vi koser oss ofte med god mat, og spiser egentlig det vi har lyst på.. Jeg synes bare det er deilig å ha det sånn som dette, og jeg har ingen planer om å endre på det :-) Til og med sexen er bedre nå...... Fler som hører til samme kategori?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 He he..... kjenner meg igjen der ja ;-) her har vi vel økt litt i volum begge to siden vi giftet oss for ti år siden. Faktisk så var vi på vekta begge her om dagen, og da måtte vi le litt. På meg har det blitt sittende rundt 10 kilo etter hvert av mine to svangerskap, pluss et par ekstra kilo som har kommet på nå den siste tiden. Har ingen problem med å akseptere rundere former!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er i helt motsatt kategori.. Men jeg må bare si at jeg synes det er så flott å lese! De varmeste, mest positive og blide menneskene jeg har møtt, er stort sett damer med noen kilo ekstra. Damer som aksepterer kroppen sin, kommenterer den med humor, og ikke tar seg selv så høytidelig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 En ting er å trives med kroppen sin. Men tenker dere ikke på at det er helsefarlig å være overvektig? Det er ikke bra å spise det en vil når maten er usunn. Det blir jo akkurat det samme som om et anoreksiavrak skulle skrevet det samme bare omvendt. "jeg trives med å være et vandrene skjelett og spiser aldri" Det er akkurat det samme, farlig!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke akkurat det samme nei! En med anoreksi er jo syk, har et forvrengt bilde av seg selv. Det er ikke en person som er noen kilo oevrvektig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Jeg vil nå si at overvektige som spiser det de vil av drittmat også er syk. Det er spiseforstyrrelser det og. Det er usunt å være både for tynn og for tykk.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Er det så usunt å rett og slett være fornøyd? Tror nok ikke det er sånn at man kun spiser drittmat, man bare bryr seg ikke nevneverdig om man passer idealet. Det er slitsomt å hele tiden tenke at man burde vært 5 kilo mindre, låra mine er stygge osv.. Jeg trives med å være lubben! Siste gravidbuksa jeg kjøpte er i str. 40, så er ikke enorm, men har noen kilo for mye... Jeg syns det er deilig å ikke strebe etter noe jeg da.. Godt mulig at det ikke er sunt å ikke trene 3 ganger i uka, og passe på at jeg får i meg nok fiber, men jeg er fornøyd sånn jeg er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå