Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Badingen har gått fra å være en rolig, meditativ øvelse, litt sånn SPA-aktig, til å bli rene ville vesten tjoho...Plasker no voldsomt med armer og bein, så tilslutt er det nesten like mye vann nede på badegulvet som oppe i balja..Praktisk. Hun er med andre ord overmoden for en liten oppgradering- den som hadde badekar, sukk... Også er det sååå godt å spise vann; varmt vann med badeolje i NAM NAM! Skuffer innpå stoore mengder, til mors store fortvilelse- hei hvor det går! Sikkert helsebringende dråper, sunt med litt varmtvannsbakterier hehe!
Blind Gudinne Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 He he, da storebror var liten var han helt lik. Var ett mareritt å bade han- var bare å kle av seg selv, våt ble man uansett. Også så godt vann kan være! Spesielt med litt såpe (?) i... Heldigvis har ikke lillesøster begynt med dette enda, det kommer vel =/ Har heller ikke badekar, så vet hva jeg skal gjennom igjen snart. Og trørst deg med det... Hun blir snart bedre å bade. Nå kan jeg være fullt påkledd igjen når bror bader. Han sitter så pent i balja og leker med lekene sine. ( Han er 3 år.... )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 hehe, godt å høre at det er bedring i sikte, for sånn som det er nå er egentlig regntøy det best egnede;)
Leonella777 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Anbefaler å dusje med mini!! Det gjør jeg, og mini liker det kjempegodt. Kle av deg selv og mini, legg h*n på stellematta foran dusjen., og vask deg selv. Ta så mini inn i dusjen med deg og vask han. Kjøp en liten plast-krakk til å sitte på, så kan mini ligge/sitte på fanget, det er tryggest for de blir litt glatte når de er våte og full av såpe eller vt olje Lykke til
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hehe, sånn er det her også! Og jeg gir babysvømminga skylden! Når hun ligger på ryggen og tygger å tærne sine i balja tror hun sikkert at hun er i bassenget og plutselig begynner hun å skulle "svømme"... Kliss klass over alt! Det er slutt på den tiden da vi kunne ha kamera liggende på vaskerommet (hun gjør jo så mye søtt på stellebordet!!) Så her står mor i truse og BH og bader. Jommen bra det er varmt på vaskerommet Heldigvis har hun ikke begynt å slurpe innpå med badevann enda, men det kommer sikkert det også, delikat Har hørt rykter om at OBS skal ha noen badebaljer med propp i bunnen. Passelig til å plassere inni dusjkabinett... Har bare ikke fått somla meg til å dra dit og sjekke om ryktene er sanne.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Hahaha, her kjente meg igjen ja.! Skylder på babysvømming jeg også, mini´n elsker vann! Bra det da!
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 vi putta baljen i dusj kabinettet når eldste bada han spruta noe voldsomt. Nå har vi badekar, men det havner mye vann på gulvet enda... nå er han 21 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå