Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Det e så mange ekstremista her inne at selv ei nordlands pia blir svett. håpe dåkker ikkje e så streng til vanli. dåkker må jo gjøre gubban dåkkers sprø. hehe............. lykke til me alle rare holdningen dåkkers og håpe det blir folk av ungan dåkkers.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Lær deg skrive, hvorfor er det NESTEN ALLTID nordleninger som skriver dialekt ? Ser det på Facebook også...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Look who's talking- du kan jo ikke skrive riktig du heller. Taper.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Ser ytterst få ekstremister her inne faktisk. Men enkelte klarer ikke høre på mennesker som er mer bevisste enn seg selv. Da hyler de ekstremist el med en gang. Sant S?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Æ e så hjertens enig.. og koffør det "bare" e nordlænninga som skriv på dialekt??? vell... vi e vell stolt av dialekta vårres... hværtfall æ
frk.Skog Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Hehe! Du må da innrømme at det er underholdning å gå inn å lese på alle de forskjellige innleggene! Prøv kranglesiden, DER har du ekstremister! PS! Er forresten nordlands-pia selv:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Om en er stolt trenger en ikke virke dum med å skrive dialekt,så fjortis..
† I Jesu Navn † Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor skulle det være dumt å skrive dialekt? Jeg syntes det virker litt dumt og ikke klare å lese dialekt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Er nordfra selv, men mener det er for dumt å trykke dialekta si på andre.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 er vel egentlig bare å unngå anonym og krangle det.. syns jentene og de få mennene som er her på dib er kjempekoselige gjør meg nada om de ikke lever eller føler slik som meg hehe..er bare litt krydder når noen er litt ekstreme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå