(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 vil du ha kjæledyr så kjøper du rotte!!! det er kjæledyret sitt det gitt! kjøp 2 stykker. de blir ensomme alene. lille elsker rotte-fantene sine.
Himmel og hav Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke noe erfaring med marsvin, men vi fikk vår første dverghamster (vinterhvit) i høst, og vi er helt overrasket over hvor mye kos og moro det er med et sånt lite krek. Men jeg har hørt at det kan være veldig forskjell på lynnet hos dem. Vår er veldig sosial, biter ikke, våken og morsom.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Marsvin er flere ganger blitt kåret til det mest barnevennlige dyret. De er veldig sosiale, liker kos og tåler litt mer enn hamstere. Jeg har jobbet i dyrebutikk, og hamstere liker å sove på dagen og holder seg mye for seg selv. Marsvin er herlige kjæledyr som kjenner deg igjen og har sin egen personlighet. De lever litt lenger enn hamstere også og er litt større så de er "mer" å kose med. Har hatt fire marsvin og de er helt fantastiske kjæledyr!
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har hatt begge deler, og kan ikke anbefale hamster som kjæledyr. De sover hele natten. Marsvin, som gjerne liker å være to, er helt topp. Rotter også..
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 mente dagen:) Synes marsvin har mer personlighet og en kan kombinere de med dvergkanin.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Vi har fire små mus, og 4 åringen her elsker dem. Men de sover en del på dagtid og liker seg i huset sitt hehe.. Men de biter ikke og er greie å holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå