Hurra:) Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hei. Skal gifte meg om to måneder:). Vi har begge forlovelsesring som vi også skal bruke som giftering, men med inngravering av bryllupsdato. Lurer på om vi skal utveksle ringer under vielsen eller om dette blir litt rart siden vi allerede har gått med ringene ett år? Samtidig føler jeg liksom noe mangler hvis vi ikke gjør det.. Innspill?
zirk Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 enkelt. Ta av ringene før bryllupet og gi dem tilbake til hverandre. Ringpåsettelse er et must i kirkebryllup
Ett_øyelokk.... Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Vi byttet ringer i kirken. Det er forlovelses ringene som vi har gått med i 8,5 år før vi giftet oss. Vi leverte inn ringene til omgravering og tok dem på igjen i kirken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå