Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det før?

Har både hørt og sett vardøger før, spesielt når jeg var yngre hørte jeg det veldig ofte, nå er det sjeldent. Dagen derimot var noe orginal. Satt og kikket litt mot tv og litt mot skjermen her. Mannen er borte og har med mobilen (han har dessuten en annen meldingslyd enn meg), og vi har ikke flere telefoner. Så hører jeg høyt og tydelig at det kommer et meldingspip, så går og henter mobilen. Ingen melding. Pussig synes jeg og tenker ikke mer på det før det 5 min senere tikker inn en melding, og da på ordentlig.

Antagelig er det bare noe galt med lyden på mobilen, vil jeg tro, men det minnet likevel om vardøgene jeg pleide å ha før med å høre (eller se) noen eller noe som kommer en 5-10 min før det virkelig skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe snodigere med vardøger på mobilen enn at man hører døra smelle og skrittene til mannen eller andre inn i stua.

Har hørt mld før jeg før den kom.

Skeptisk til mye, men vardøger er reelt.

Satt en dag i stua og hørte mannen kom inn. Sa ingenting, men alle ungene løp til døra og ropte pappa. Han kom 5 min senere.

Greit å ha de ekstra 5 min da, hehe. Sælig om noe skal være ferdig :P

Skrevet

sånne har jeg ofte. :ler: jeg hører ikke nødvendigvis lyden eller at den ringer men jeg går å henter den fordi jeg VET mamma eller fanten kommer til å ringe.

Skrevet

Nei, du har vel et poeng der, bare synes vardøgene i så fall var blitt litt vel høyteknologiske av seg, hehe...

Eldstegutten min var veldig var på vardøger da han var mindre, men ikke så mye nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...