Tøysetipp Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Husker jeg spurte deg for en tid tilbake om tips til klær til date. Etter det innvaderte lilla klesskapet mitt, men nå er jeg litt lei både klærne og fargen. Skratt. Tar gjerne i mot flere tips til hva som er på moten og hva man skal ha på seg på date til helgen. SMIL På forhånd takk:-)))))))))
cherry coke Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Heldig du som er på dateren!!!=) Jeg har jo en forkjærlighet for svart jeg da (til manges store fortvilelse) og jeg mener at det enkleste er ofte det beste. Du liker ikke kjoler/skjørt, eller husker jeg feil?=) Jeg synes det er sexy og flott med en enkel jeans, ett par lekre pumps (trenger ikke skyhøye hæler), en kul t-skirt og feks en tøff jakke/blazer utenpå. Da er du casual, sexy, tøff og lekker på en gang=)
cherry coke Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Og om det er på mote vet jeg ikke=) følger sjelden moten, men OM du skal følge moten bør du gå med haremsbukser! Men da ser det ut som at du har bæsja i buksa, så jeg personlig ville ha styrt unna..;-)
Tøysetipp Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er tilhenger av svart selv, og synes svart er undervurdert. Litt mystisk og apåtil skjuler evt. skavanker.. Hm, er ikke spes fan av jeans heller, men jeg skal gå på utkikk etter et t-shirt med en blazer.. Orait.. Casual.. Sjænk ju så verry møtch;-))) Haremsbukser - jeg har gått glipp av noe. Men, etter beskrivelsen så tror jeg ikke det er noe for meg. Knegg.. Håper du også får får en date snart da;-)) ..
Jenny-penny Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 sniker meg inn på privaten deres:) Hva slags type date skal du på da? Spørs jo litt hva man skal også. Hva med Svarte jeans og en topp eller tunika i litt lysere farge? er jo så fint til det mørke håret ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå