Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Snakket med Nav Forvaltning til morgenen idag for å høre om de hadde fått inn søknaden min om fornyelse av overgangsstønad, den leverte jeg for 2 uker siden, og tror du ikke at den ikke er kommet inn enda?? Overgangsstønad utbetalingen er den 20 og jeg har enda ikke fått den Greit nok at jeg leverte inn søknad 1 dag før man skulle ha den men regna ikke akkurat med flere ukers behandlingstid siden jeg søkte i fjor også og fikk overgangsstønaden min max 3 dager etterpå! Dette syns jeg er helt sykt, spesielt siden de ikke har fått inn søknaden engang, og når den blir registrert er jo uvisst, hun jeg snakka med sa noe om at hun som var min saksbehandler eller no var i en redusert stilling, men da burde de jo få inn vikarer slik at folk må slippe å vente i hundre år før de får pengene sine.. Jeg har ingen annen inntekt så dette er skikkelig leit siden jeg ikke akkurat har no særlig med penger nå.. Er det normalt at Nav bruker så lang tid? Jeg skal lissom bare fornye overgangsstønaden min og det er ingen annen forandring enn at jeg har fått samboer, men det har de fått beskjed om allerede i desember da jeg og han flyttet sammen.. Har mottat overgangsstønad i 2 år nå.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Har du ikke fått med deg alle skriveriene om nav for tiden..? ;-) Kjip situasjon - har du mulighet til å låne fra noen da?
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Dersom du ikke regnet med at det ville ta noen uker å få den behandlet er du ikke mye oppdatert. Du kunne jo ha søkt i godt tid, så hadde du sluppet å irritert deg slik.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 utrolig kjedelig situasjon... håper det løser seg fort, men på nav i bergen sitter det tre personer som bare åpner posten som kommer inn, så de har sykt mye å gjøre.. er jo ikke noen trøst for deg, men det kan gå opp til tre mnd for å få behandlet søknader hos nav nå...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 jeg er så fornøyd med nav-kontoret mitt jeg. de sendte meg faktisk et brev der de ba meg sende inn nye os-opplysninger om jeg ville ha den forlenget videre. (pga sykdom da) de er superflinke. synes det er så kjipt å høre at alle andre har så mye problemer med de.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 Huff, er jo nettopp det jeg har fått med meg =P men som alle andre tenker så tenkte jeg det at "det skjer ikke meg", noe det seff gjorde. Men forstår ikke hvorfor ikke søknaden min er kommet frem?? Jeg leverte tilogmed søknaden på det lokale Nav kontoret. Fælt at de skal være så sløve! Har så vi klarer oss litt til, men det hadde vært greit med de pengene jeg har krav på nå da Liker ikke å spørre folk om å låne penger så det ordner seg vel på en eller annen måte..
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 det er litt artig det der.. man hører at det er ille, men man tror liksom ikke på det... he he... får håpe at brevet ditt ligger i innboksen og at det blir åpnet fort... sånn at du får pengene dine... ;oD
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2009 Jeg tenkte jo at det ville gå som det gjorde sist, ta max 3 dager så hadde jeg pengene.. For i mitt hode så tenkte jeg at siden jeg ikke skal søke på noe nytt som krever masse papirer men heller bare forlenge vedtaket mitt så tok det ikke så lang tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå