Holly❄️ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Har funnet ut at jeg må skjerpe meg... finner meg ikke en ny mann noengang, sånn som jeg ser ut ... Så nå skal jeg gå inn for og trene mye, og være mer aktiv. Og jeg gleder meg Må ned ca 20 kilo før jeg får dekket puppeoperasjon og bukplastik Så da er det bare å sette igang Tar sikkert litt tid, men kan ikke vente til å kjenne meg sterkere og friskere! Har de siste ukene fått mye mer energi enn før.. merkelig, trodde det kom til å gå motsatt når mannen min flyttet ut... Jaja, here i goooooo
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Har lest noen av de tidligere innleggene fra deg,og jeg må bare si du virker som ei sterk,flott jente(dame) Går det bedre med xmannen din(hvis jeg ikke husker helt feil var du vel bekymret for han? eller blander jeg nå?) *Stå på klem*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 kjør på! jeg er i en god rutine her. trener 6 dager i uka. fornøyd med det altså. deeeeilig. hehe.
Holly❄️ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Ja, det går myyye bedre med han nå... nå føler jeg han har blitt mer eller mindre seg selv igjen, og det er jo bra. Han vil tydligvis være bestevennen min, men jeg har nå innsett at det blir for vanskelig, siden han ikke har følelser for meg. Jeg føler jeg lurer meg selv med å være så god venn med han, siden jeg da setter meg opp forhåpninger om at vi skal bli sammen igjen.. Så jeg må bare se fremover nå, selv om det er hardt! Hvor energien har kommet fra, det aner jeg ikke... har slitt i flere år med null energi osv, men nå har den kommet tilbake for fullt! Gleder meg til å få litt fart på meg, og forhåpentligvis går jeg ned i vekt og får de operasjonene jeg har blitt lovet Da blir jeg fast og fin da ja hehe... drømme, drømme
Holly❄️ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 6 dager i uken? Wow, så flink du er Sitter å tenker litt på et stort treningssenter her, hvor de har barnepark.. genialt for meg som alenemamma Slipper å stresse med å finne barnevakt for hver gang jeg vil trene litt... Får klare med med gåturer en stund til, til nav får i orden overgangstønaden min, siden jeg ikke akkurat har så mye penger for tiden...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 ja, er barneparkering på mitt senter. hehe. veldig greit det altså. føler meg ganske flink også. ;p
Tøysetipp Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Åh.. Gud hadde det bare vært meg :-p Har 10 kilo jeg er redd har kommet for å bli:-((( Spiller håndball og er aktiv, men altfor glad i mat er jeg redd. Gudd løkk ! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå