litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 på gardermoen 4 februar, vet det er lenge siden, men har ikke vært her så mye
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 han sier at han ikke var der 4. februar. hm. hehe.
litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2009 var såååå sikker på at det var han, men kan godt ta feil altså har jo bare sett bilder på bloggen din... det var på flytoget forresten
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 tror nok ikke det var han. hehe. han skjekket email, kalender og alt her nå. er mye ute å reiser ifm jobben men ikke den dagen. hehe.
litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 da var det enda godt jeg ikke begynte å løpe etter han, hihi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 hahaha. det var rett før bursdagen hans også. husker ikke at han var borte akkurat da jeg heller. morsomt da. husker du hva han hadde på seg da?
litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 svart lue og svart jakke (sånn litt fin) er skikkelig dårlig på å forklare hva slags stoff, kanskje type sånn ullkåpe mange damer har?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 aaah. ja, nej det høres ikke ut som han heller. morsomt om du hadde tatt tak i han. LOL! må ha vært en som lignet da.
litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2009 han lignet veldig i ansiktet altså, på de bildene du har på bloggen. Enda godt jeg ikke gjorde det, hadde tross alt unge i vogn, stooor bag og bilstol med meg alene på toget, så det var vel det som stoppet meg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 heheheheh! stilig. han hadde vel begynt å lure på deg da. ;p
litakine og Theodor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2009 tror jeg hadde gravd meg ned da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå