Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh! Eg treng arbeidslyst, no sitt eg jo berre på Dib og svarar på alt det meiningslause eg finn;)

Eg har jo masse skuleoppgåver å gjere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell litt om tøybleier du. Så at du brukte det. Jeg venter nummer to og vurderer det. Er du fornøyd. Hvor ofte går vaskemaskinen. Jeg er hi med bleielukta. Har hørt av andre at det er veldig renslig.

Skrevet

Hehe, det kan eg gjere:)

Eg er kjempenøgd med tøybleier, har brukt det siden dottera mi var 1mnd (angrar på at eg ikkje begynte før, men alle hadde jo ei meining om at det var tungvindt og at eg måtte koke bleiene på komfyren, så eg blei litt redd).

Vaskemaskina går vel 2 gonger i veka, søndag og onsdag som oftest. Eg har vel litt over 20 bleier, ho bruker bleier i barnehagen også.

Eg bruker AIObleier og Lommebleier mest, men då ho var 1-6mnd brukte ho brettebleier (då skiftar ein jo så masse).

Sjølfølge kan eg kjenne litt lukt av og til, men det er som oftest nattbleiene, og om ein synest det er sjenerande kan ein jo berre skylle dei litt før dei går i wetbagen.

Når det kjem til rensligheit, så er vel folk litt delt. Eg synest det er eklare med eingangs fordi det er så mykje rart i dei, har lest parafin og andre lumske stoffar, og i tillegg har undersøkelsar vist at guttar har høgare temperaturer i pungen ved eingongsbleiebruk enn tøy, og at det kan ha noko og si for reproduksjon seinere. Eg har jente, så eg kan ikkje seie noko der.

Eg synest også det er ekkelt å kaste bleier i søpla, eg tenker på alle bakteriane som då blir værande på kjøkkenet (for dei som kastar dei der), dei gongane dottera mi har brukt eingongs så har eg kasta bæsjen i do. Og dei luktar jo så fælt. URK!

Men det er litt vanskelig å fortelle når eg ikkje har noko konkret:)

Skrevet

Tusen takk, veldig interessant. Kjempeflott at du tok deg tid til det. Jeg prøver å være litt miljøbevisst, og det å vaske et par maskiner mer i uka ser jeg ikke på som arbeid. Har du en link til nettsiden som selger disse bleiene?

På forhånd tusen takk. Kjempesnilt av deg å svare.

Skrevet

Bare et lite spørsmål til. Hvordan er reaksjonen i barnehagen til tøybleier? Synes de ansatte det er merarbeid? Bruker du papir der?

Skrevet

Barnehagen blei sånn "eeeeeeeeeeeeeeh" då eg spurte første gong, men då eg viste dei bleiene så var det sånn "ja, det er jo ikkje noko problem". Dei synest ikkje det er noko merarbeid, men eg gjer jo bleiene klar på forhand, eg legg i rispapir og slikt, så det er berre for dei å ta dei på og av.

Spurte tilogmed under foreldresamtalen og dei var strålande nøgd fortsatt, så det er berre bra. Eg tar heim ein pose med brukte bleier kvar dag.

www.bleieboden.no har MASSE bra

Skrevet

Takk, nå ligger linken i favoritter. Dette skal jeg definitivt bruke. Så nå har du gjort en god gjerning i dag selv om du ikke fikk skrevet oppgave. Gratulerer!

Skrevet

hehe, takk skal du ha! No vurderer eg å legge meg berre for å slippe å gjere oppgåver:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...