frøydis m/ 4 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 HURRA!!!!!!!!! Det er jo DIN DAG i dag! Gratulerer med dagen!!!!! Håper den er fin og flott og litt ekstra :-) (Du trodde vel aldri vi hadde glemt deg.......) Trommer og fanfarer og flagg og kake og brus og ballonger og alt du måtte ønske, oversendes herved. Og en stooooor klem :-))
selma07 og engel Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer med dagen:-) Håpe du har hatt en fin dag!! Klæm fra mæ tel dæ!
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Åh, så godt det var med litt trommer og fanfarer og ballonger..... I dag har vært en skikkelig løpe, fikse, ordne og gjøre alt selv dag. Men jeg tror det er slik når man blir 39 jeg. Det har begynt å synke inn, og plutselig føler jeg meg urgammal. Rart det der. Fader, man er jo sånn omtrent halv-veis jo. Jeg tror nesten jeg er på vei inn i en 40 års krise jeg altså. Takk for hilsener kjære gode snille folk! Det var jammen koselig! Klem klem fra en sliten bursdags-
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Hjertelig tusen takk for det Klemmer tilbake jeg, for klemmer er jo best å dele!
Trollmora Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA Litt travle dager gjør at det blir orkester og trommer og trompeter på deg i dag og ) Klæm
Sara Rompompei Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Tusen takk for det Trollmora ) Trommer og fanfarer og litt fantastisk orkestermusikk gjorde sannerlig godt i dag! Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå