1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hadde MA og utskrapning 13.2-09 har i går og idag hatt lett "smerte" i høyre side og endel slimete seigt utflod når jeg er på do, og mengden er også mere enn vanlig......når vi har hatt sex så kjenner jeg det som litt ømt inni der..... kan det være?? håpe håpe hehe
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Hei. vi hadde visst utskraping samtidig vi. har d akkurat som deg. kjennes ut som el her også og masse utflod. må bytte truseinnlegg å greier. får ikke sendt privat melding til deg. tror d er el j da.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 det kan det absolutt være, så nå får dere bare kjørepå jeg hadde mistet også 13.2.... i SA, var da selve "klumpen" kom liksom...
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 oi, vi er jo tre stk nå som mistet FREDAG 13.2...... ulykkesdag delux... kanskje vi skal følge hverandre?? tror jeg har hatt el i helgen kanskje jeg... eller mulig enda tidligere... har testa med el-tester og den ble posetiv første gang 18.februar, også nå i helgen ble den posetiv.... så jeg er litt usikker..... klem
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 jeg har hatt flere innlegg og sett dere også hehe, ja det ble nok ikke helt som vi hadde forventet oss den dagen nei........ monkri.... jeg har skrevet en del med deg tidligere, og vært inne og slettet alt, så kan ikke forstå at du ikke får sendt meg mld, jeg har ingen mldinger inne lenger, hmmmmmmmmmmmmm hva kan være galt da jeg for snart 3 år siden mistet i SA, fikk jeg eggløsning 2 uker etter blødningene startet og jeg ble gravid med en gang, og den gutten er i dag 2 år og jeg har 2 eldre gutter også, så jeg vet jo at jeg kan gå gravid, selv om jeg nå har hatt 2 SA og 1 MA med utskrapning håper det er eggløsning nå, hvis det ikke er det så hopper vi over en mnd eller 2 så vi kommer over i 2010...... enn dere ??
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 kan du ha trykket på sperre ved en feiltagelse? er litt usikker på om j har el nå el om j hadde d forrige uke. ja vi er visst tre som hadde utskraping på samme dag. uflags dag kaller j d. d var jo fredag den 13. blir bare glad for at j blir gravid j, så d er samme for meg hvilken mnd blir.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 vi tenker som deg... klarer vi det ikke nå, så venter vi til mai.... mine blødninger startet jo så smått en uke før den 13. ca... så da kan det jo være jeg hadde tidlig el denne gange, er jo ikke lett og regne ut når 1. dag i siste mens var en SA..... jeg har masse stikkinger og murring nederst i magen nå, så enten er det el, eller kanskje et befruktet egg som leter etter en plass og slå seg til ro.... håper bare det finner det.... tihi;) jeg tror det vil gå fort med oss alle jeg nå... for man er jo bra fruktbar etter en SA/MA... skal dere teste rundt neste helg da eller?? det tenker jeg iallefall...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2009 jeg tenkte å teste meg neste lørdag morgen, rett og slett fordi da skal vi har barnevakt på kvelden og hadde tenkt oss i en fest, og alkohol, så da vil jeg jo ikke gjøre det, sist slo testen ut 5 dager før ikm så det er jo lov å håpe den mulig slår ut hehe
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 vet ikke helt når j skal teste. testen kan være positiv i 8 uker etter ma. er bare att j har blitt så trøtt igjen. kan ikke få symptomer så tidlig da vel?
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 skal teste neste fredag eller lørdag jeg også, for skal på hyttetur med jente gjengen den helgen, og vil jo ikke feste viss det er noe i magen min... tror rett og slett jeg avlyser turen om jeg får posetiv test.... vanskelig og finne på noen undskyldning for ikke å drikke da liksom....hehe;) begge gangene jeg har vært gravid har testene slått ut lenge etter IKM:( sist var jeg 5+1 da den slo ut med sønnen vår slo den ut 4+5...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2009 Da jeg hadde SA, var testen negativ ca 7 dager etter blødningen starta, denne gangen har jeg ikke testa meg
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2009 har dere tatt tester nå etter dere mistet bare for å se at det er borte fra kroppen?
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 nei j har ikke gjort d. føler d liksom er bortkaste. kanskje j skulle ha gjort d alikevel?
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 jeg testa negativt 3 dager etter den 13. jeg.... jeg blødde en del før den 13.men, regner første dag fra 13. fordi det var da det kom ut liksom..... og jeg har testa noen ganger til etter det... for hadde en del tester liggende... og i dag og i går, så har det faktisk kommet opp en ultravak strek igjen... så jeg er litt spendt da.... har masse symptomer allerede, men prøver å fortrenge det... kn liksom ikke forstå at jeg kan ha blitt gravid igjen sååå fort... men jeg har fått sopp da... det var 1. symptom begge de andre ganene.. så det kan jo vøre ett pluss... også er jeg trøtt, og det stikker veldig i lysken og nederst i magen, mest på sidene... også har jeg såå masse luft... er det et tegn? hadde ikkke det nå sist jeg var gravid, men husker jeg hadde det med sønnen min, men mins det var da jeg var litt lenger ut i svangerskapet...
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 monkri: du burde ta en test for å sjekke at alt er ute av kroppen ja, så slipper du å få posetiv test og tro du er gravid liksom... kan jo være du allerede er befruktet igjen...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2009 men hvis du har hatt negativ test og fått flere svake positiv etter det så må du jo være gravid, skal jo ikke få positiv test uten at den er det og flere ganger.............spennende
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #17 Skrevet 5. mars 2009 har akkuratt de samme symptomene som deg j. blir spennende dette her...
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #18 Skrevet 5. mars 2009 sant det, men den er liksom så svak at jeg er redd den har vært sånn hele tiden, bare jeg ikke har sett det... nå studerer jeg liksom testen da... hehe;) i GODT LYS.... haha;) tok en cb i dag(kveldesurin), og da syns jeg jeg kunne skimte en svak strek med en gang... men den var veeeldig vanskelig og se så jeg demonterte testen og da så jeg den litt bitt bedre, men den er jo så svak at er sikkert på bare jeg ser den... alle andre ville tolket den som negativ..... så jeg får vel prøve og holde meg noen dager nå.... kan jo være jeg har hatt el i helga også, og da er det jo aaaaaltfor tidlig og teste nå ..... hehe;)
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 ja jeg er så spendt så spendt.... irriterende å gå og vente... tihi;) jeg fikk beskjed om at jeg skulle ringe gyn. med en gang jeg fikk posetiv test jeg da... da skulle hun måle et hormon, som jeg har glemt hva heter... men iallefall det skulle være over 30 da kunne hun garantere at det skulle gå bra... men viss det var under 10 kunne hun garantere det motsatte..... og dette hormonet kunne de kun måle ruindt "posetiv test tid":) jeg skulle også bli fulgt opp med jevnlig UL:) så har kommet noe godt ut av denne SA en da:) hvor gamle er dere forresten? jeg er 26... og har en sønn på 2 år sstrax:)
monkri mamma til 4 Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 får vel bestille meg noen tester over nett tenker j
1 høne i haneflokken-født Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #22 Skrevet 5. mars 2009 jeg er straks 32, har en gutt på 2, en på 6,5 og en på 8,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå