EnJente_m_2Jenter Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg brekker meg så utrolig lett når jeg kjenner parfymelukter, i sær når de er frske og sterke, andre som har det sånn ? I morges da sambo kom inn på soverommet og skulle nusse meg hadet, var det såpass sterk lukt enda han mente han så vidt hadde hatt noe på Vel, jeg sa i allefall at jeg i disse nærmeste dagene/ukene ønsker og håper at han kan enten la være eller være forsiktig med parfymen. Merker at det er den tingen jeg reagerer mest på. Andre med parfymeangst i disse dager ? Hehe må le av meg selv ! Var sånn sist også, og den parfymen sambo brukte da kan jeg ikke takle i disse dager heller.
MathildeC Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Huff ja, synes det er skikkelig vemmelig. Bruker ikke parfyme selv når jeg er gravid, og jeg har bedre luktesans enn vanlig. Mannen min ble veldig forbauset her om dagen da jeg kommenterte at han luktet parfyme, hadde han tatt på seg noe? Og så var det bare litt såpe eller noe. Det er i hvert fall helt sant at luktesansen er bedre under graviditet..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Ingen tvil om det nei hehe ! Sambo reiste for noen timer siden, men det stinker (i min nese i allefall) fortsatt Dior Homme Sport i hele leiligheten her...usj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå