=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Nå skulle jeg hatt mensen for 6 dager siden, men fortsatt ingenting....hverker mensen eller positiv test! Jeg skjønner ingenting....sluttet på p-piller for 5 måneder siden og har vært rimelig regelmessig siden. Denne gangen hadde jeg menssmerter på IKM dagen, men ingenting skjedde. Velger nå å se bort ifra alle symptomer som kan tolkes feil, men fakta er at jeg siden uka før IKM har hatt mye tykk, hvit utflod som jeg aldri har hatt før OG mange store vonde kviser på ryggen som jeg heller aldri har hatt før, har kommet de siste dagene! Er disse to tingene helt tilfeldige? Da syns jeg jommen meg kroppen min er ekkel mot meg nå....... Har tatt mange tester, men det er vel ikke noe vits i å teste så mye mer nå........Blir bare så deppa for da betyr det vel at det er noe galt med meg da? Noen her som har opplevd det samme? Uff, føler liksom at jeg bare går å venter på det ene eller det andre........
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 E litt trist, lei og håpløs eg og akkurat nå. Hadde egentlig ikm på valentines day.. fekk bare litt spotting og menssmertene..men ingenting. Testa negativt sist i går hos lege, så fikk med meg ein resept mot blørekatarr...som sikkert e grunnen te at eg kjenne noe i magen... Så nå veit eg ikkje når mensen har tenkt å komme igjen. Va spottinga mens!? Eeelle...nei eg vett ikkje. Har slutta å tenka på det. Springe ikkje på do hvert kvarter for eg tror eg får mensen..hehe... . Har hatt mange symptomer..men har bare bortforklart alt sammen..."blir sikkert sjuke snart" "sikkert noe eg har spist" o.s.v... Men det e kjiiipt!!! Og kroppene våre kan vær ganske ekle mot oss har eg skjønt :-| Æsj.. Men! Husk dette da..du lide aldri aleina her inne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå