Gå til innhold

Andre som har storshoppet linbukser på Vero Moda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en i en brunlig farge for endel dager siden. Halt vanlig bukse i lin, med snorer i som man kan knyte foran. Den type bukse man lett kan rulle litt ned og dermed bruke selv som høygravid. Var bare sinnsykt behagelig å gå med rett og slett, og sikkert gaske kjølige og gode til sommeren siden de var så tynne. Vil være enkelt å knyte/rulle opp lengden litt også.

Så i dag shoppet jeg inn i lys beige, grønn og sort også, hehe...

For de som ikke har sett disse og liker lin, så løp og kjøp! Herlige bukser for gravide!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde noen liknende da jeg var gravid for 3 år siden også, og jeg hamstret da. Har et par igjen, men kjøpte en olabukse der for et par dager siden med strikk i livet og skikkelig myk. En god gravidbukse spør du meg:) Vero Moda er en fin butikk :o)

Skrevet

Sånn olabukse har jeg også kjøpt. En sort som er veldig fin og en blå. Den blå gikk veldig fort ut i vask og nå er den allerede skikkelig dvask rundt lårene og ser litt rar ut, men god å gå i er den :)

Noen som har tips til gode skjørt?

Skrevet

Da skal jeg se etter den sorte også, for det begynner å bli litt vanskelig med vanlige bukser her nå..

Skrevet

ah endelig komt, så digg:) gikk så og si kun i lin bukser sommeren 06 når jeg gikk gravid med min sønn:)

skal hamstre:)

Skrevet

Å, takk for tipset. Må stikke innom vero moda en dag.

Kjøpte noen tilsvarende sist jeg var gravid, men har bare en igjen. Kan gjerne ha flere! Blir jo digg når det blir sommer!

Skrevet

Du må prøve dongeribuksen de har og!! En tynn lett dongeribukse med ribbestrikk i livet. Super deilig! Spesielt nå når det nærmer seg vår og sommer :o)

Skrevet

Tror jeg må ta meg en tur på litt shopping ;)

Skrevet

Det må jeg også prøve å få tak i. Linbukser er bare herlige å gå med!! ;)

Skrevet

Hehe.. tror det er noen som har hamstret no veldig! :) Der jeg var sist, hadde de bare igjen de minste størrelsene :(

Ble skikkelig skuffa! Har bare fått kjøpt en i svart..

Skrevet

Har hanstret masse tights der jeg da.. De har så mange farger, og forskjellige mønstre og modeller. Utrolig behagelig å gå i, og så passer det perfekt til lange gensere og skjorter :)

Skrevet

Kjøpte noe lignende (men ikke i lin da, bare vanlige løse bomullsbukser) for 3 år siden. Så har en lys mosegrøn og en brun fra den gang. Og kjøpte to nå i vinter også, en petrolblå og en grønn. Det er de som blir litt lett krøllete, men er nydelige å ha på sant?

De olabuksene hørtes gode ut. Noen som husker hvor lange beina er på de? Jeg har korte bein, liker ting som ikke jeg må legge opp (selv om det meste må legges opp 10 cm her).

Skrevet

Du kan ikke legge opp de olabuksene selv

-det er strikk nederst inni stoffet rundt anklene..

Dårlig forklart, men..

Knallgode å gå i, men de var dessverre ikke fine på meg..

Skrevet

Nei, jeg legger ikke opp noen bukser selv jeg da. Tråklede bukser er ikke pent, sender de inn til opplegging. Men er det slik at man kan knyte de litt lenger opp på beinet da eller?

Og var de ekstremt lange (dvs som resten av buksene på vero moda og only, he he) på beina?

Skrevet

Ånei, jeg så de olabuksene i dag. He he, jeg kunne forresten fint ha lagt de opp, siden alt må legges opp 10 cm her. Men pene var de ikke.

De andre buksene var slike som jeg har fra før og elsker. Fikk lyst på enda et par nå. Hmmm.

Skrevet

Hei alva!

TUSEN TUSEN TAKK for tipset om lin buksene!!!!

Du er jo en engel !!! jeg har vært på Vero Moda i dag, prøvde buksen. Og er bare SÅ fornøyd! En super duper deilig bukse, myk men fast! Denne kan jeg begynne å bruke nå, og mest sansynlig holder den over sommeren også :) Jeg er lav så må nesten alltid legge opp buksene, (som om det blir gjort, lettere sagt en gjort ialle fall :) men den snoren i anklene reddet meg.

Så ja da, jeg kjøpte 3 stykker!!! :)

Disse er kjempe fine til bruk på jobben min også! Siden jeg bøyer meg mye opp og ned. Godt med en bukse som ikke er stram i livet!

Nok en gang takk takk :) :) :) :) :) :)

Skrevet

må bare legge inn her at jeg kjøpte dongeri/mamma bukse på polarn og pyret, nettopp kommet inn.. Og de satt så deilig på! Både høye og litt lavere i livet.. bare et lite tips altså..

Skrevet

Bare hyggelig :-) Er fint å dele sånne ting med andre gravide, for disse er jo bare helt perfekt for oss med mage. Som du sier, de er myke, men likevel så stramm i stoffet at de har pen passform for rumpe og lår :-)

Har kikket på de dongeribuksene som ble nevnt, men de er ikke helt min stil. De virket veldig gode for de som liker denne stilen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...