Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 åssen vet du det ? å hvordan har hun rukket det ? hun går jo gravid i serien. noen som vet når det ble spillt inn ?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Vil tro at faren ikke ville at barnet eller barna skulle på tv? Ser ikke unge mødre, så jeg aner ikke hvem det er.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Det er så typisk at sånne "sløgger" får mange barn..... Det setter bare på spissen hvor urettferdig livet kan være... Har ei venninne som har prøvd å få barn i 6 år nå... Alle forhold ligger perfekt til rette, har en utrolig flott samboer, fint hus, fast jobb og masse kjærlighet.... Men får det dessverre ikke til.... Så kommer sånne som "henne" og bare spytter ut unger.... kjenner jeg blir litt irritert over hvor urettferdig verden er....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Synes man skal være veldig forsiktig med å bruke ord som "sløgge" og "ustelt" på andre mennesker. Det er ikke alt man mener som trenger å komme ut på nettet. Hvem er vi til å karakterisere mennesker vi ikke kjenner på denne måten? Gå litt i deg selv, hadde du synes det hadde vært ok å lese dette om din søster, datter eller evt deg selv? Hvordan er det for en 19 åring å lese dette?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 jeg kjenner en som kjenner.hun fikk i november
Willy Wonka Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Enig med anonym 21.44. Kunne ikke sagt det bedre selv!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Hvem har sagt at verden er rettferdig!! Alt skjer for en grunn. La nå jenta være i fred. Hun har gjort noe dumt med å vise seg og sine på tv, javel. Men synes i seg selv det er lavmål å lage tvunderholdning av andres ulykke. Stakkars menneske. Bli hengt ut på den måten. FInn noe bedre å se på og slutt å "kose/gosse" dere med andres sjebner.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 håper at hun ikke er gravid i serien nå iforhold til at hun var på en ganske heftig fylla i forrige episode...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 ja reagerte jeg på også... trodde det var spilt inn våren 2008 jeg..(?) Og hvis hun fikk i novenmber, så er det jo bare å legge sammen to og to det da.. hun har iallefall to barn i serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå