Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Finnes det? Mini sitter nå i et BeSafe izi Kid sete som mellomste har brukt før ham.Mini er ca 21 mnd nå og jeg ser at han nok kommer til å vokse fortere ut av setet enn det mellomste gjorde. Samtidig får vi jo ny baby som skal over til nr 2 stol før jeg synes mini er ferdig med å sitte bakovervendt, så da må vi uansett ha en til stol. Siden vi har fått isofix i den nye bilen så kunne jeg godt tenke meg et sete som kan festes på dette, men jeg klarer ikkeå finne noe selv? Noen som vet om det finnes og har erfaring med dette?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Nei, det finnes kun bakovervendte bilstoler med isofix opp til 18 kg.
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Er du sikker? Æsj, det var kjedelig da :-( Synes det er slitt styr med støttebenet og forankringsselene osv, kunne godt tenke meg med isofix, men ikke vits å kjøpe et nytt -18kg sete heller siden mini sannsynligvis vil vokse ut av det uansett når han er ca 3-3,5 år.
marinas skatt Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Ellos har barnesete med isofix , som kan monteres begge veier . Godkjent fra 9- 36 kg. Aner ikke hvordan setet er , men har vurdert og bestille det siden det kan monteres begge veier på isofix....................
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Iso fix festesystemet er kun godkjent opp til 18 kg. Helt sikker. Men HTS har jo kommet med et nytt izi combi sete med iso fix feste. Ser ut på bildet som det ikke har støtteben, men er ikke sikker. Sjekk hts.no
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Er det opp til 25 kg? Med isofix? Dette haster jo slett ikke, trenger sikkert ikke å kjøpe ny stol før rett over nyttår igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå