Gå til innhold

noen som føler det skjer noe "fødselsaktig" nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,men jeg har ikke termin før 21. så jeg har vel god tid jeg...-)

Kjenner nå etter både kynnere, slimpropper,melk,mensmurring fordet..

Men kroppen min gir ingen tegn på noe som helst den...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par dager med veldig murringer og kynnere. Nedpress og ubehag. Men i dag har det vært helt stille gitt! Venter på at det skal ta seg opp igjen ;-)

 

Kan forresten lese om det i bloggen min og om den lille utflukten til Ahus i dag ;-)

 

www.underveis.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno annet fødselsaktig på gang enn at jeg vet jeg skal settes igang i morra. Iiiiiik!!

 

Blir dårlig med søvn på meg i natt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!! Men husker fra forrige gang at plutselig er det igang uten forvarsel så man vet aldri....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det ting....tror jeg...hadde termin i går og har hatt modningsrier sidn i går...sjekket åpning i mårrest men ingenting=(...veeldig skuffende...har kjempevonde rier=( må være rier....går ikke ann at kynnere gjør såå vondt eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underveis.dk: kjempefin blogg du hadde....måtte jo lese litt i den :)

Jeg har termin 26.mars og har akkurat samme "symptomene" som deg. Hos meg er hodet festet, og har vært det ca 1 uke tror jeg. Har mye kynnere og nedpress/stikkinger. Den stikkinga hadde jeg ikke sist gang, så det er nytt for meg. Men gjør helt sinnsykt vondt noen ganger....må liksom krøke meg sammen når jeg går eller står.

Lykke til med innspurten alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye kynnere og av og til ondt i skambeinet. Var innom føden i dag for samtale, og ho kjente at hode var festet og!! JIPPI sier bare jeg! Marerittet mitt er at han kommer med rompa først uten at er forberedt. Ho mente at det var no ikke lenge til jeg kom tilbake igjen når jeg fortalt om hvordan jeg hadde hatt det i det siste. Er fryktelig mye på do å tisser og det skjønte hun godt for han låg godt nedi bekkenet. :) Håpe håpe!! Har termin 23.mars egentlig, men har på følelsen at han kjem før. Førstemannen min kom 1 dag før termin, så det er jo ikke usannsynlig at denne karen kommer enda litt tidlgiere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bilba :-) Her har kynnerene bare økt på, men det gir seg hver kveld. I dag tidlig våknet jeg av murringer igjen, men tok et par paracet, så da ga det seg. Kynnerene øker på i styrke, så jeg kan virkelig ikke skjønne at dette ikke snart vil bli starten på fødsel. Samler vann som bare pokker om dagen også, så nå synes jeg Junior virkelig kan komme!

Skal til jordmor på tirsdag, og er _veldig_ nysgjerrig på hva som har skjedd siden sist! Håper hun kan strippe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin 16.mars, men her er ikke annet å kjenne enn kynnere! Ikke vondt noen plass, ingen tegn til slimpropp, ingen nedpress.....

Skal på kontroll på sykehuset på tirsdag, og da var det snakk om å få fortgang i det :) Jeg er diabetiker og får derfor ikke gå over tiden!

 

Ønsker alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, for jeg har også termin den 16., og har ikke merket noe. Ingenting faktisk... Er veldig spent!

Men så lenge jeg ike har plager, og er i god form kan jeg da gå her å vente, så kanskje får den lille tulla vokst seg stor og klar for verden;-)

 

Lykke til folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på om det skjer noe i uken som kommer.... Har egentlig ikke termin før den 21, men på kontroll hos legen på fredag mente hun at jeg ikke kom til å gå over tiden hvertfall...

Har den siste tiden hatt masse kynnere, mensmurring, stikking i skjeden og nedpress... Magen har også sunket veldig og babyen ligger godt nede i bekkenet ( hodet er ikke festet, er 2.gangs...) Så det blir spennende...

 

Har time hos legen igjen på onsdag, og hun trodde det kanskje ville bli siste gangen vi treffes før fødsel:) Er så spent nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde termin 5. mars...har ikke merket noe særlig egentlig, hodet har vært festet siden uke 36, og kjenner endel nedpress og pittelitt murring i korsryggen...ellers ser det ut til å drøye dette her, med mindre h*n bestemmer seg for å komme "plutselig" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det hvertfall noe fødselsaktig,, men det er og det hele. Tredje natten nå ( men ikke på rad) med forferdelige maserier eller hva det nå er. Kommer sterke tak med 10 minutters mellomrom som varer noen timer fra jeg legger meg stort sett,,, også over!!!! syntes det var litt spennende første natten, og tegn på at det nærmer seg,, men så ble det bare slitsomt og førte til dårlig søvn :-S

I natt begynte de igjen når jeg la meg og ga seg sånn ved ett tiden.. så på'n igjen sånn ved tre tiden også stopp igjen.. på morgenkvisten: DØNN STILLE..

 

jaja.. det fører vel hvertfall til noe modning da så fødselen kanskje ikke tar så lang tid og jeg ikke går så mye over :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noe stikking og kynnere i det siste..men,det blir ikke mer.Jordmor i morgen...Jeg har selv gjettet 9. eller 10.mars..Menstermin 12.mars og ULtermin 19.mars..Guttene kom 10 og 9 dager før ULtermin,så jeg venter spent..Når det gjentok seg tre gang på rad regnet jeg med det skulle bli slik nå også..men,kan jo være at alt blir forandret når jeg nå venter jente:)Sover urolig,våkner ofte for å kjenne om jeg har vondter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det litt, men ikke fødselsaktig akkurat. Er andregangs og hodet har vært festet i minst 2 uker nå, noe jordmor mente var svært lovende. Har 17 dager til termin, mye kynnere, stikkinger og nedpress. I tillegg har slimproppen begynt og gått... kom masse tykt slim (mmm) både i går og i dag... så jeg håper jeg slipper å gå på overtid denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 20 mars, men føler det begynner skje ting nå.

i natt så hadde jeg litt vondt i korsryggen hele tiden, men med slike "topper" som kom og gikk. 5 min ca mellom hver, varte ca 1 min. kan ikke si det gjorde så veldi vondt, men det var ubehagelig. uansett hvordan jeg lå så var det vondt. ringte føden og jm sa det hørtes ut som om noe var på gang - modningsrier. sa jeg ville vente et par timer å se hvordan det gikk (om det økte på) og så evt ta turen til sykehus. det varte ca 2 timer, før jeg ble så trøtt at jeg bare sovna.

I dag når jeg vakna så var det borte:-( men føler det må begynne nerme seg når det var slik.. håper ihvertall det:-) HF og slimproppen er gått....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...